31-erių Justin Timberlake - ypatingai talentingas dainininkas, aktorius ir dizaineris žurnalui „ELLE DECOR“ atskleidė, kas pastūmėjo kurti šią kolekciją. „Tai buvo tikras bendradarbiavimas su Estee, jei ji nebūtų buvusi šalia, nebūčiau tam pasiryžęs. Mudu pažįstami ilgą laiką, kartu kūrėme mano namų interjerą, mūsų nuomonės šiuo klausimu labai sutampa, todėl kai BeachMint kompanija, kuriai priklauso HomeMint, StyleMint bei BeautyMint prekiniai vardai, pasiūlė šią idėją, mums tai pasirodė puiki galimybė dirbti drauge. Esame labai geri draugai, todėl mums tai buvo vienas malonumas.“
Dainininkas pripažįsta: „HomeMint kolekcijoje atsiskleidžia jo meilė interjero dizainui ir architektūrai, bei aistra technologijoms ir socialinei žiniasklaidai, kuriant už prieinamą kainą trokštamo dizaino namų dekoracijos prekes siūlantį prekės ženklą“.
Justin Timberlake sukūrė prekių namams liniją (nuotr. BECOMEGORGEOUS.COM)
BeachMint vadovas Josh Berman sakė: „Mes sujaudinti galėdami savo klientams pristatyti prabangią prekių namams kolekciją už prieinamą kainą, kurioje atsispindi nepaprasti Esteen'es darbai ir patirtis kartu su nepriekaištingai estetišku bei jautriu Justin'o stiliumi. Prezidentas Diego Berdakin pridėjo „HomeMint – tai mūsų prekinio ženklo dalis. BeachMint socialinė komercijos patirtis rodo, jog mums nėra svarbesnės vietos už žmogaus namus ir mes stengiamės patenkinti kiekvieno kliento individualius poreikius“.
Justin Timberlake sukūrė prekių namams liniją (nuotr. BECOMEGORGEOUS.COM)
Estee atskleidžia, jog pagrindinis įkvėpimo šaltinis – „tai antikvarinės, o ne šiuolaikinės vertybės“. „Taip, tai tiesa. Taip pat man patinka švari, beveik šiuolaikinė architektūra su šilumą suteikiančiomis detalėmis. Viską, ką mes darome kartu, stengiamės daryti teisingai. Sukurti daugialypius kambarius ar dalis, derinant skirtingus architektūros ir kompozicijų stilius. “ prideda Justin.
Atlikėjas taip pat teigia: „Kai jūs dirbate ties kažkuo tokiu asmenišku kaip jūsų namai, svarbiausia – santykiai. BeachMint kompanijoje taip ir yra. Dienos pabaigoje mes į žmones nežiūrime kaip į vartotojus, o žiūrime kaip į klientus, nes norime su jais palaikyti ryšius, siūlant savo projektines idėjas“.
Paklaustas, ką iš sukurtos kolekcijos norėtų įsigyti, Justin sakė: „Nenoriu atrodyti neapsisprendęs, tačiau norėčiau visko. Tai pagrindiniai daiktai, kuriuos naudoju namuose. Jei pats jų nenaudočiau ir nemanyčiau esant reikalingus, tuomet ir nesiūlyčiau jų įsigyti kitiems“.
Kolekcija internetiniame homemint.com puslapyje pasirodys gegužę.
Į BeachMint taip pat įeina JewelMint papuošalų linija, pasirodžiusi 2010 spalį kartu su aktore Kate Bosworth ir jos stilistu Cher Coulter, StyleMint Mary-Kate ir Ashley Olsen sukurta sportinių marškinėlių linija, BeautyMint 2011 lapkritį pasirodžiusi Jessicos Simpson sukurta linija ir po kelių savaičių išleista Rachel Bilson, Nicole Chavez ir Steve Madden ShoeMint kolekcija.