Gyventojai mielai išbando ir kitus marinuotos mėsos gaminius bei gurmaniškas naujoves.
„Klientų apklausos ir mūsų pardavimų duomenys rodo, kad lietuviai mėgsta iškylauti gamtoje. Daugelio iškylos neatsiejamos nuo ant žarijų kepamų marinuotos mėsos gaminių – šašlykų, kepsnių, dešrelių, lengvų užkandžių, sūrio. Per daugelį metų mūsų gamybos meistrai ištobulino mėsos marinavimo receptus, užsitikrinome aukštą šviežios mėsos kokybę. Tad iškylautojai vis dažniau ne patys marinuoja mėsą namuose, o renkasi meistrų paruoštus mėsos gaminius“,– sakė Aidas Poleninas, UAB „Maxima Lt“ Maisto gamybos departamento direktorius.
Mėsos gaminių parduodama vis daugiau. Palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, šiemet gegužę grilio produktų pardavimai „Maxima“ parduotuvėse išaugo net 4,5 karto ir jau viršijo praėjusių metų gegužės ir birželio mėnesių pardavimus. Tam įtakos turėjo šilti orai, kviečiantys prie ežerų ar į užmiesčio sodybas.
Pasak prekybininkų, populiariausi grilio sezonu – kiaulienos šašlykai, antroje vietoje rikiuojasi kepamos dešrelės. Šiltais vasaros savaitgaliais nuperkama daugiau kaip 90 tonų šašlykų, 550 kilogramų dešrelių ir per 200 kilogramų marinuotos paukštienos.
„Taip pat pastebime, kad į maisto gaminimo kultūrą Lietuvoje skverbiasi ir naujos kūrybiškos idėjos. Vis daugiau mūsų klientų neapsiriboja tik tradiciniais šašlykais, bet mielai išbando ir įmantresnius grilio patiekalus. Dažno lietuvio iškyloje šalia šašlykų jau kepami ir kebabai, svetur populiarūs didkepsniai ir netgi sūris“,– sakė A. Poleninas.