Psichologas išnagrinėjo naujausią Meghan Markle „Instagram“ vaizdo įrašą, kuriame ji gaisro Los Andžele aukai – penkiolikmetei mergaitei – įteikia pasirašytų prekių. Jis teigia, kad šis įrašas atrodo „surežisuotas“, tačiau neatmeta galimybės, jog hercogienė iš tikrųjų užmezgė „tikrą ryšį“ su nukentėjusiąja.
Šią savaitę 43-ejų Meghan pasidalijo „Instagram“ vaizdo įrašu, kuriame pasakojama, kaip 23-ejų amerikiečių dainininkė Billie Eilish atsiuntė pasirašytų daiktų mergaitei, kurios namai sudegė gaisruose, rašo mirror.co.uk.
Kalifornijoje su princu Harry gyvenanti Meghan atskleidė, kad lankydamiesi gaisrų nuniokotoje bendruomenėje susitiko su mergaitės motina.
Psichologas Adamas Lyonsas peržiūrėjo vaizdo įrašą ir laikraščiui „Express“ sakė: „Čia nėra nieko neįprasto jos gestuose. Tačiau ji vaidina arba prisistato – ta prasme, kad niekas, gavęs siuntinį, iš karto neįjungia kameros, kad jį nufilmuotų.“
Jis tęsė: „Ji tikrai atrodo natūraliai, bet taip, kaip atrodo aktorius ar žmogus, vaidinantis prieš kamerą.“
Išanalizavo neseniai paviešintą Meghan Markle vaizdo įrašą
Vaizdo įraše Meghan padėkojo keliems asmenims, įskaitant grupės „Maroon 5“ vokalistą Adamą Levine'ą ir jo sutuoktinę Behati Prinsloo, už pagalbą. Ji sakė:
„Aš esu labai laiminga. Didžiulis ačiū, Billie Eilish. Tai jai labai daug reikš. Ir, tiesą sakant, Adamui Levine’ui ir Behati – jūs padėjote tai įgyvendinti. Ačiū visiems, kurie dideliais ir mažais būdais padeda žmonėms išgyventi tai, kas nutiko Kalifornijoje.“
Kūno kalbos ekspertai aptarė Meghan Markle pastangas gauti tam tikrus daiktus ir iškėlė klausimą: „Apskritai, reikia pagalvoti, kodėl kas nors dėtų tiek pastangų, kad padėtų gauti vienus marškinėlius.“
Jie teigė, kad nors Meghan galbūt užmezgė nuoširdų ryšį ir jautė įkvėpimą padėti, jos sprendimas filmuoti visą procesą rodo, kad tai buvo labiau savireklama nei altruizmas.
Sasekso kunigaikštienė vaizdo įraše pasirodė emocionaliai nusiteikusi, kai pasakojo apie susisiekimą su motina ir dukra, kurių namai virto pelenais pražūtinguose gaisruose, sunaikinusiuose daugiau nei 12 000 namų.
Meghan pasirinko laisvalaikio stilių – vilkėjo megztinį, ant kurio apykaklės buvo išsiuvinėti jos vaikų, Archie ir Lilibet, vardai, ir nusprendė filmuotis be makiažo. Džemperį išsiuvinėjo moterims priklausantis Čikagos prekės ženklas „Club Chainstitch“, suteikdamas aprangai asmeniškumo.
Psichologas ir pažinčių ekspertas taip pat teigė: „Šis vaizdo įrašas buvo sukurtas siekiant parodyti, kad ji yra geras žmogus, kuriam tikrai rūpi. Jis atrodo natūralus ir nėra priverstinis, tačiau tai – natūraliai surepetuotas vaizdo įrašas.“
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!