• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors Šv. Valentino, arba įsimylėjėlių, diena tik kitą savaitę, verslininkė, namų kvapų ir nišinės parfumerijos salonų „Krispo“ įkūrėja bei vadovė Kristina Strolienė savo klientus ir bičiulius pakvietė Meilės dieną paminėti iš anksto.

28

Nors Šv. Valentino, arba įsimylėjėlių, diena tik kitą savaitę, verslininkė, namų kvapų ir nišinės parfumerijos salonų „Krispo“ įkūrėja bei vadovė Kristina Strolienė savo klientus ir bičiulius pakvietė Meilės dieną paminėti iš anksto.

REKLAMA

Specialiai šia proga pristatė naują, ypač prabangų prancūzų prekių ženklą, kurio platina ir auksu puoštų krištolinių žvakių kaina siekia iki kelių tūkstančių eurų.

Šioms žvakėms jau seniai neabejingas, pastaruoju metu daug laiko Paryžiuje praleidžiantis, renginyje dalyvavęs artimas K. Strolių šeimos draugas ir dukros krikštatėvis Mantas Petruškevičius.

Paklausta, kodėl Valentino dieną mini iš anksto ir ar tikrai lietuviai gali sau leisti pirkti žvakes už kelis tūkstančius eurų, veikli moteris tik mirkteli, kad tai padarė dėl dviejų labai svarbių priežasčių: pirmoji, nes tikrąją Valentino dieną su šeima ilsėsis prie Indijos vandenyno, o antroji – Meilės dieną reikia švęsti kasdien.

REKLAMA
REKLAMA

„Valentino diena – tai meilės diena. O man meilės diena yra kasdien – kasdien noriu jausti gyvenimo pulsą ir jaustis mylima bei geidžiama, kasdien noriu girdėti iš savo vyro komplimentus ir turėti bent kelias jaukias, intymias tik mudviejų akimirkas. Akimirkas, kai sumigus vaikams, užsiplikome arbatos, užsidegame žvakę ir tiesiog kalbamės. Man atrodo, kad nereikia specialių datų, kad pasakytume brangiems žmonėms, kaip juos mylime. Nes tai svarbu daryti kasdien“, – savo požiūrį į meilę išsakė K. Strolienė.  

REKLAMA

„Krispo“ įkūrėja ir vadovė K. Strolienė sako, kad atstovauti vienam brangiausių prancūzų prekių ženklui – didžiulė pergalė ir kartu garbė.

„Lalique“ – tai ne šiaip gražios ir brangios žvakės, tai – meno kūriniai, kuriems neabejingi meno gerbėjai, kolekcionieriai. Tai šimto metų istoriją skaičiuojantis prekių ženklas, kurio krištolinės žvakės gaminamos rankomis, dekoruojamos auksu ir platina. Tai tarsi relikvijos, perduodamos iš kartos į kartą, šeimos židiniai. Todėl kaina ir yra kaip meno kūrnių“, – sakė K. Strolienė.  

REKLAMA
REKLAMA

Pasak M. Petruškevičiaus, tokiai šaliai, kaip Lietuva, turėti „Lalique“ atstovus – didžiulis pasiekimas.

René Lalique – tai garsiausias XIX–XX amžių sandūros laikotarpio Gražiosios epochos („La Belle Epoque“ – pranc.), pasižymėjusios klasikine estetika, menininkas, juvelyras ir poetas, kuriam pasaulinę šlovę atnešė unikalūs stiklo dirbiniai.

Nuo 1907 metų René Lalique stiklo kūriniai pelnė daugiausia apdovanojimų ir pripažinimo. Be to, jis išrado ir kvepalų buteliuką, sukūrė opalinį stiklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

René Lalique darbais buvo išpuoštas „Orient Express“  traukinį ir „Normandy“ kruizinis laivas, taip pat jis suprojektavo Rond Point des Champs Elysées fontanus ir sukūrė daugybę objektų – nuo kasdieniškesnių iki pačių drąsiausių, sulaukusių tarptautinės sėkmės.

Po jo mirties veiklą tęsė sūnus Marcas Lalique, kurio didžiausias nuopelnas prekių ženklui – krištolo įvedimas.

REKLAMA

Būtent krištolinės žvakės iki šiol garsina Lalique šeimos vardą ir yra geidžiamiausias produktas.

Šiandien prie įmonės vairo stovi Marie-Claude Lalique, Rene anūkė, kuri išsaugojo senelio dvasią ir perėmė įmonės valdymą. Ji ne tik atgaivino papuošalų ir juvelyrinių dirbinių gamybą, nuo ko Rene ir pradėjo savo amatą, bet ir išplėtė veiklą.

Kartu su parfumeriais pradėjo kurti namų kvapus ir kvepiančias žvakes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų