Šį mėnesį Edita Vilkevičiūtė ne tik papuošė populiarių žurnalų "Harper's Bazaar" ir "Numero" žurnalų viršelius, bet ir nusifotografavo kompanijos "Massimo Dutti" pavasaris/vasara 2010 reklamoje.
Tai jau ne pirmas kartas, kai Edita nusprendžia bendradarbiauti su šiuo prekiniu ženklu. Praėjusiais metais ją taip pat galėjome išvysti "Massimo Dutti" reklaminiuose stenduose.
Šiandien vilkėdama šviesių tonų lengvo audinio suknele ar šortais su trumpučiu švarkeliu, Edita pristato pagrindines šiltojo sezono "Massimo Dutti" mados tendencijas. Kolekcijoje išryškėjęs laisvas kirpimas, paprasti siluetai užtikrina stilingą pavasario komfortabilumą.
Naujos "Massimo Dutti" reklamos darbais pasidaliname kartu su jumis!
Jurgita.lt nuotr.