• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Reklamos standartų taryba (ASA), reguliuojanti reklamos pramonę, gavo daugiau kaip 150 skundų, jog ši reklama toleruoja ir šlovina smurtą.
Vienoje iš reklaminių fotografijų, paskelbtų laikraštyje "The Times", du vyrai grasina ant kėdės sėdinčiam žmogui, o dar kitas vyras guli ant grindų sužeista galva.
Ši reklama buvo išspausdinta spalio mėnesį šalimais pranešimo apie nusikaltimą, įvykdytą peiliu. Britanijoje smarkiai nerimaujama dėl augančio smurtinių nusikaltimų lygio.
Antroje fotografijoje, kuri pasirodė laikraštyje "The Daily Telegraph", pavaizduota, kaip du vyrai laiko sužeistą moterį su peiliu.
Madų namai nurodė, kad viso pasaulio laikraščiuose ir žurnaluose pasirodžiusios fotografijos yra smarkiai stilizuotos ir turėtų priminti XIX amžiaus pradžios dailę.
Šios nuotraukos buvo sukurtos taip, kad primintų Napoleono laikmečio dailę, "pabrėždamos teatrinius šio žanro elementus".
Raštiškame nuosprendyje ASA pripažino, kad fotografijos yra stilizuotos, bet pažymėjo, kad jos vis tiek gali "rimtai įžeisti".
"Gali pasirodyti, kad ši reklama toleruoja ir šlovina peiliais vykdomus nusikaltimus, - apie laikraštyje "The Times" pasirodžiusią fotografiją sakė ASA. - Tai buvo neatsakinga".
"Priminėme D&G jų pareigą kurti reklamas, jaučiant atsakomybę už vartotojus ir visuomenę", - pažymėjo institucija,
"Dolce & Gabbana" nurodė, kad tos pačios reklaminės fotografijos, pasirodžiusios Kinijoje, Europoje, Honkonge, Japonijoje ir Jungtinėse Valstijose, jokio nepasitenkinimo nesukėlė.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų