„Julia Janus“ gyvenimo būdo parduotuvės yra unikalios ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Pirmiausiai dėl to, kad kitaip negu įprasta „concept store“ parduotuvėse, čia visų gaminių autorius – vienas asmuo, pati dizainerė Julija. O antra – nes tai vienintelis prekės ženklas miesto moters drabužių kolekcijas įkuriantis jaukiose, šiaurietišku stiliumi įrengtuose ir virtuvės erdve paremtuose interjeruose.
„Kodėl virtuvė? Nes tai – kiekvienų namų širdis, kur šeimos nariai dalinasi ne tik maistu, bet ir kiekvienos dienos įspūdžiais, naujienomis ir džiaugsmais. Galiausiai, „Julia Janus“ parduotuvės tam tikra prasme yra mano namai, virtuvėje gimė ir pats projektas“, – pasakojo dizainerė Julija Janus.
Naujosios „Julia Janus“ parduotuvės skiriasi nuo visų ankstesniųjų salonų. „Julia Janus Atelier“ – nedidelė parduotuvė, kurioje galima įsigyti naujausių dizainerės kolekcijų drabužius, tik čia bus priimami individualūs užsakymai, kai, pagal kliento pageidavimus bus keičiamos drabužio detalės, spalvos, o pats drabužis bus siūnamas pagal užsakančiojo figūrą. Be to, tai vienintelis salonas, kuriame bus galima rinktis iš nedidelės, bet nuolat atnaujinamos šventinių rūbų kolekcijos. „Julia Janus Outlet“ išparduotuvėje bus išparduodami įvairių kolekcijų likučiai, netiražuoti kolekcijų pavyzdžiai ir kitos, išparduotuvei tinkančios prekės.
Abu salonai atidaryti tuo pačiu adresu Stiklių gatvėje – vienas pasiekiamas iš gatvės, kitas – iš kiemelio. Šalia kuriami ir pirmieji kolekcijų pavyzdžiai, atliekami klientų užsakymai – virš parduotuvių yra įsikūrusios dizainerės Julijos dirbtuvės. Galimybė viską turėti vienoje vietoje ir leido atidaryti naujas, specifines funkcijas atliekančias parduotuves – į dirbtuves keliauja asmeniniai užsakymai, o išparduotuvė papildoma iš dirbtuvių sandėliuose saugomų drabužių.
Julija planuoja Julia Janus projekto plėtrą iki gyvenimo būdo parduotuvių tinklo. „Mūsų prekės ženklas tik auga. Planuojame atidaryti dar vieną parduotuvę Lietuvoje, po dvi Rygoje ir Taline. Jau dabar dairomės vietų Berlyne ir Kopenhagoje. Taip plečiantis auga neįprastų, specifines funkcijas turinčių parduotuvių poreikis. Prekės ženklo išparduotuve noriu rūpintis pati – tik taip galima užtikrinti, kad ji netaps pigių prekių namais, o perteiks mūsų prekės ženklo vertybes. O ateljė salonas... Nors mūsų prekės yra skirtos kokybę vertinančioms ir žinančioms, ko nori, moterims, visada atsiranda klienčių su ypatingais poreikiais – nusprendėme, kad jau pribrendome iki atskiro salono ir joms“, – daugiau apie plėtrą pasakojo dizainerė Julija Janus.