1) Mados industrija privers pasijusti nemadingu praėjus vos savaitei nuo naujo rūbo įsigijimo
Kadaise mados industrijoje egzistavo du sezonai: Pavasaris/Vasara ir Ruduo/Žiema. Dabar galima būtų įvardyti kokius 52. Norėdami būti madingais spintos turinį turėtumėte atnaujinti kas savaitę.
„Dažnai drabužių kolekcijas keičiančių, tokių kaip H&M, Zara ir panašių parduotuvių atstovai, vadovaudamiesi „kiekybė svarbiau nei kokybė“ kredo, vartotojų širdis tikisi užkariauti pigesniais, tačiau naujais ir madingais rūbais“, – savo knygoje „Pigi mada – didelė kaina“ atskleidžia Elizabheth Cline.
Dizaineriai stengiasi kaskart išgauti vis įdomesnių atspalvių drabužių kolekcijose, taip priversdami klientus jaustis nuobodžiais ko ne kiekvienos savaitės pabaigoje.