Šįkart jaunoji daininkės Beyonce sesė pasirinko dizainerės Eglės Žiemytės prekių ženklo „D.Efect” marškinius iš naujausios pavasario-vasaros kolekcijos. Prie šių plataus kirpimo marškinių su V formos iškirpte ji priderino smėlio spalvos kelnes. Lygiai tokį patį stilių pasirinko ir jos vyras A. Fergusson. Po nuotrauka Solange pakomentavo: „Kai išeiname iš namų vienodai apsirengę.” Porelė atrodo įsimylėjusi: vyras atlikėją laiko tvirtai apkabinęs ir švelniai bučiuoja į kaktą.
Solange Knowles yra nuolatos pastebima dėl savo išskirtinio stiliaus ir dažnai mėgsta derinti garsius pasaulio prekių ženklus su jaunesniais ir dar tik į populiarumo viršūnę kylančiais ženklais. „Man labai patinka Solange kuriama muzika ir įprastinėms mados taisyklėms nepaklūstantis stilius, tad šįryt išvydusi ją dėvinčia „D.Efect” be galo apsidžiaugiau”, – komentavo marškinius sukūrusi dizainerė Eglė Žiemytė. Ji atskleidė, kad atlikėjos Solange Knowles spintoje būtų galima rasti ir daugiau „D.Efect” rūbų.
„D.Efect” yra šiuo metu sėkmingiausiai užsienyje vystomas lietuviškas prekių ženklas: juo prekiaujama 16 šalių, 50 parduotuvių visame pasaulyje. E. Žiemytės kūryba pamėgo ir populiariausios pasaulio madų tinklaraštininkės. Dizainerės komanda neseniai buvo pakviesta naujausią kolekciją pristatyti į amerikietiškojo „Vogue” žurnalo redakcijoje.
Kurdama „D.Efect” kolekcijas dizainerė E. Žiemytė ieško grožio netobulume bei įdomiose detalėse. Apie tai – ir šią savaitę internete pasklidęs naujasis „D.Efect” vaizdo klipas, kuriame populiarūs modeliai viena po kitos prieš kamerą vardina savo netobulumus.