• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus Kongresų rūmai sklidini melodingos Giacomo Puccini muzikos. Gintaro Rinkevičiaus diriguojamas Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras ir „bohemiečių“ trupė pradėjo repetuoti Lietuvoje dar nerodytą šio kompozitoriaus operą „Manon Lesko“. Premjeriniai spektakliai vyks balandžio 3-7 dienomis.

Vilniaus Kongresų rūmai sklidini melodingos Giacomo Puccini muzikos. Gintaro Rinkevičiaus diriguojamas Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras ir „bohemiečių“ trupė pradėjo repetuoti Lietuvoje dar nerodytą šio kompozitoriaus operą „Manon Lesko“. Premjeriniai spektakliai vyks balandžio 3-7 dienomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Šios operos melodijų grožis, tragizmas negali nejaudinti,  dalijosi repeticijų įspūdžiais maestro G. Rinkevičius, diriguojantis „Manon Lesko“ pirmą kartą savo karjeroje. – Kuo labiau į ją gilinuosi, tuo įdomesnė ji darosi. Klausytojai, mėgstantys G. Puccini „Bohemą“ ar „Madam Baterflai“, tikrai liks sužavėti ir „Manon Lesko“. Tarp šių operų yra daug paralelių“.

REKLAMA

Dirigentas džiaugėsi orkestro ir solistų pasitempimu. Anot jo, rengiant „Manon Lesko“ yra daug darbo visiems. Tačiau itin sunkios užduotys tenka pagrindinės herojės Manon kūrėjoms Asmik Grigorian ir Sandrai Janušaitei.

Asmik buvo trumpam parvykusi į repeticijas Kongresų rūmuose iš Hamburgo, kur rengiasi dainuoti Lizą Piotro Čaikovskio „Pikų damoje“.

REKLAMA
REKLAMA

„Baisoka imtis tokio sudėtingo kūrinio, – kalbėjo apie naują darbą Vilniuje Asmik. – Manon yra kontrastinga asmenybė; tai daugiaplanis vaidmuo tiek muzikos, tiek aktorystės atžvilgiu. Vargu, ar mano amžiaus solistės dažnai su juo susiduria. Man labai smagu, kad pirmą kartą jį rengiu su režisiere Dalia Ibelhauptaite, taigi galėsiu jį kaip reikiant išstudijuoti“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Solistę džiugina ir muzikinė patirtis šiame projekte. „Manon Lesko“ muzika labai graži, – žavėjosi Asmik. – Ji man primena „Madam Baterflai“ – nuo pat pirmojo veiksmo lengvumo ir žaismės iki tragiško finalo“.

„Manon Lesko“ polėkį įvertino ir orkestrantai. „Šios operos muzika puošni, įkvepianti – įdomesnė ir įvairesnė negu „Bohemos„, – mano LVSO koncertmeisteris Zbignevas Levickis. – Pats kompozitorius, parašęs šį veikalą, verkė iš gailesčio, kad reikia su juo skirtis. Tas pats gali nutikti ir klausytojams“.

REKLAMA

Jau ryškėja operos kostiumų dailininko Juozo Statkevičiaus vizijos – kuriami prašmatnūs „Art deco“ stiliaus apdarai dievinančiai prabangą Manon, jos turtuoliui meilužiui Gerontei (Egidijus Dauskurdis ir Tadas Girininkas), pašlemėkui boliui Lesko (Laimonas Pautienius ir Dainius Stumbras) bei kitiems personažams.

Šią savaitę apžiūrėti kuriamų dekoracijų į Vilnių iš Londono atvyks spektaklio scenografas britas Dickas Birdas. Jis parengė „bohemiečių“ publikai naujų staigmenų, perkeldamas operos veiksmą į 1910–15 metų Paryžių.

Vasario 29 d. „Manon Lesko“ traukinukas įpuškuos į sostinės Sapiegų rūmus, kurie taps naująja „bohemiečių“ repeticijų vieta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų