Įvairiose Lietuvos žurnalų skaitytojų auditorijose populiariausi išliko tie patys leidiniai. Tokius šių metų devynių mėnesių rezultatus atskleidė Tarptautinio rinkos tyrimo instituto „Berent“ nacionaliniu mastu atliktas tyrimas. Tyrimas išskiria tokias skaitytojų kategorijas: visų skaitytojų, tik moterų, 15–49 metų dailiosios lyties atstovių ir 30–49 metų moterų.
Pirmojoje auditorijos kategorijoje – iš visų skaitytojų – žurnalą „Žmonės“ skaito 29 proc. apklaustųjų, „Moterį“ – 7 proc., „Ievą“, „Laimą“, „Panelę“ ir „Ją“ – po 6 proc., „Stilių“ – 4 proc., „Cosmopolitan“ ir „TV anteną“ – po 3 proc., „Valstybę“ – 2 proc. apklaustųjų.
Skaitytojų auditorijoje, kuri apima visas moteris, žurnalą „Žmonės“ skaito 42 proc., „Moterį“ – 13 proc., „Ievą“, „Panelę“ ir „Laimą“ – po 11 proc., „Ją“ – 10 proc., „Stilių“ ir „Cosmopolitan“ – po 6 proc., „Privatu“ – 5 proc., „Editą“ – 4 proc. apklaustųjų.
Iš 15–49 metų moterų ir merginų „Žmones“ renkasi 30 proc., „Panelę“ – 9 proc., „Ievą“, „Moterį“, „Ją“ ir „Laimą“ – po 6 proc., „Stilių“ ir „Cosmopolitan“ – 5 proc., „TV anteną“ ir „Verslo klasę“ – po 4 proc. žurnalų skaitytojų.
Iš tyrime dalyvavusių 30–49 metų moterų „Žmones“ skaito 28 proc., „Ievą“, „Laimą“, „Moterį“ ir „Stilių“ – 8 proc., „Ją“ – 7 proc., „Panelę“ ir „TV anteną“ – po 4 proc., „Cosmopolitan“ ir „Editą“ – po 2 proc. apklaustųjų.