berent
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „berent“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „berent“.
Aktyviausi internetinių parduotuvių klientai – kompiuterinės technikos pirkėjai
Lietuviškose internetinėse parduotuvėse nors kartą apsipirkę yra 9 iš 10 šalies interneto vartotojų. Aktyviausi iš jų – kompiuterinės technikos pirkėjai, kurių 10 proc. internete apsipirkinėja net kartą per savaitę, trečdalis – bent kartą per mėnesį. Tokias tendencijas atskleidė rinkos tyrimų bendrovės „Berent“ atlikta apklausa. Tyrimo duomenimis, dažniausiai internetu lietuviai perka drabužius (56 proc.) bei sveikatos ir grožio priemones (54 proc.), 32 proc.
Laikinai stabdomas Kėdainių krematoriumo darbas
Šią savaitę Kėdainių krematoriume pradedama planinė profilaktinė patikra. Jos metu – nuo balandžio 19 d. iki balandžio 22 d. imtinai – krematoriumas nedirbs. „Nuo krematoriumo veiklos pradžios ši profilaktinė įrangos patikra yra antroji – patikras privalu atlikti kas 1000 kremacijų, o kovo pabaigoje buvo atlikta 2000-oji“, – sako krematoriumą valdančios bendrovės „K2 LT“ direktorius Vytenis Labanauskas.
Žurnalų rinkoje – stabilūs lyderiai
Įvairiose Lietuvos žurnalų skaitytojų auditorijose populiariausi išliko tie patys leidiniai. Tokius šių metų devynių mėnesių rezultatus atskleidė Tarptautinio rinkos tyrimo instituto „Berent“ nacionaliniu mastu atliktas tyrimas. Tyrimas išskiria tokias skaitytojų kategorijas: visų skaitytojų, tik moterų, 15–49 metų dailiosios lyties atstovių ir 30–49 metų moterų.
Pirmojoje auditorijos kategorijoje – iš visų skaitytojų – žurnalą „Žmonės“ skaito 29 proc. apklaustųjų, „Moterį“ – 7 proc.
Baltijos šalių gyventojai baiminasi gyvenimo kokybės pablogėjimo
Trijose Baltijos šalyse atlikus vartotojų nuomonės tyrimą paaiškėjo, kad ekonomikos lėtėjimą jaučia ir dėl jos padarinių baiminasi dauguma gyventojų. Net 88 proc. apklaustųjų Lietuvoje teigia, kad ekonominės situacijos pablogėjimas tikrai arba greičiausiai atsilieps jiems asmeniškai.
Atlikto tyrimo duomenimis, gyventojai mano, jog infliacija ir kainų augimas juos palies asmeniškai ir gali pakeisti vartojimo įpročius.