„Zara“ taktika paprasta: kaupti nedideles atsargas ir itin dažnai atnaujinti kolekcijas. Daugelis panašių tinklų savo kolekcijas atnaujina tik kartą per sezoną, tačiau „Zara“ stengiasi tai padaryti kas dvi savaites, rašo „The New York Times“.
Dažnas kolekcijų atnaujinimo ciklas pasiteisina dėl dviejų priežasčių. Viena vertus pirkėjas yra skatinamas dažniau lankytis parduotuvėje, kad patenkintų savo smalsumą, susijusį su naujų rūbų modelių pristatymu. Kita vertus, norėdamas įsigyti tam tikrą produktą pirkėjas negali pernelyg delsti, nes gana greitai viena ar kita prekė gali būti išparduota.
Ši „Zara“ sėkmė kelia rūpesčių prabangių prekės ženklų pardavėjams. „Zara“ savo pardutuves stengiasi įkurti kuo arčiau prabangos prekių pardavėjų, o pastarieji kiek įmanydami vengia greitosios mados atstovo kaimynystės.
„Zara“ sulaužė kone šimtmetį siekusią tradiciją per metus pristatyti dvi kolekcijas. Dėl šios priežasties beveik pusė aukštosios mados bendrovių buvo priverstos bent iš dalies perimti „Zara“ taktiką. Tokios bendrovės kaip „Prada“ ar „Louis Vuitton“ šiandien pristato po keturias ar šešias naujas kolekcijas kasmet.
„Zara“ pakeitė vartotojų įsitikinimą, esą brangūs rūbai yra labiau geidžiami. Neretai šio prekės ženklo rūbais puošiasi ir garsenybės. Štai Kate Middleton ne kartą buvo pastebėta apsirengusi „Zara“ drabužiais.
„Zara“ prisitaikė prie greito vartojimo įpročių ir globalizacijos, nes šiandien vartotojas gali įsigyti bet kokį daiktą iš bet kurio pasaulio kampelio, todėl gebėjimas žemomis kainomis parduoti naujausias tendencijas atspindinčius, tačiau ne pačios aukščiausios kokybės rūbus turėtų tapti pavyzdžiu daugeliui šio sektoriaus mažmenininkų.