Berlyne 76-ąjį kartą vykstančioje „Žalioji savaitėje“ savo produkciją šiemet pristato ir šešios Lietuvos įmonės. Iš viso šioje didžiausioje pasaulyje maisto pramonės, žemės ūkio ir sodininkystės parodoje galima susipažinti su 57 pasaulio valstybių kulinariniu paveldu, žemės ūkio, miškininkystės ir kraštovaizdžio eksponatais.
Kaip praneša LTV naujienų tarnyba, Berlyno vizitine kortele tapusi paroda vis labiau populiarėja. Vien per ketverius pastaruosius metus joje žemės ūkį ir maisto produktus pristatė 120 šalių.o parodą per visą jos istoriją aplankė 30 milijonų žmonių.
„Žalioji savaitė“ kiekvienais metais išsiskiria savo teigiamu požiūriu į gyvenimą, pastovumu ir nepriklausomybe nuo krizių. Tai patvirtina ir gausybė čia kasdien esančių lankytojų.
Šių metų parodos šūkis – „Patirk įvairovę“. Ir tai tikrai įmanoma. Racionalūs vokiečiai čia mėgsta ateiti, nors daugelio maisto produktų ar kitų prekių kainos dvigubai didesnės negu mieste. Užtat galima rasti retų ir naujų gaminių iš tolimų kraštų.