„Keleivių ir įgulos sveikata ir gerovė mums visada buvo nepaprastai svarbi <...>. Manome, kad naujosios „Wizz Air“ taisyklės keleiviams leis jaustis saugiai, nes mes ir toliau užtikrinsime jų poreikius laikydamiesi sustiprintų higienos priemonių“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas sako „Wizz Air“ generalinis direktorius József Váradi.
Laikantis sveikatos apsaugos priemonių, klientai prašomi registruotis į skrydį ir paslaugas įsigyti internetu, pavyzdžiui, sumokėti už papildomą bagažą. Taip oro uoste bus išvengta nebūtino fizinio kontakto.
Oro linijų bendrovė taip pat rekomenduoja naudotis savitarnos terminalais bagažui priduoti ir greitąja keleivių saugumo patikra, jei tik yra galimybė. Siekiant sustabdyti galimą viruso plitimą, keleiviai prašomi laikytis naujų fizinio atstumo taisyklių tiek laipinimo, tiek išlaipinimo metu.
Nors visų „Wizz Air“ orlaivių HEPA filtrai sulaiko 99,7% virusų ir bakterijų, įgulos nariai ir keleiviai viso skrydžio metu turės dėvėti kaukes.
Įgulos nariai kiekvienam keleiviui įteiks sanitarines servetėles, o norint sumažinti fizinį kontaktą, iš lėktuvo bus pašalinti žurnalai ir skatinami bekontakčiai mokėjimai. Skrydžio metu įgula stebės atstumą tarp vietas užimančių keleivių, kai tai leis skrydžio apkrovos koeficientas.
„Wizz Air“ teigia toliau vykdys griežtą viso valdomo orlaivių parko valymą – visas lėktuvas bus dezinfekuojamas per naktį laikantis oficialiai nustatytų taisyklių. Apibendrindama naująsias taisykles, „Wizz Air“ parengė aiškinamąjį vaizdo įrašą, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas esminiams naujiems saugumo reikalavimams.
Lietuvoje kai kuriuos skrydžius planuojama atnaujinti nuo gegužės 10 d.