Ministrų kabinetas nustatė savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygas, dienpinigių dydžius ir dienpinigių skyrimo ir išlaidų kompensavimo tvarką. Iki tol Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygas ir tvarkos aprašas buvo patvirtintas socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos parengtame Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų, dienpinigių dydžių, skyrimo ir išlaidų kompensavimo tvarkos apraše nustatyta, kad savanoriams išlaidos bus kompensuojamos pagal faktiškai patirtas išlaidas patvirtinančius dokumentus: bilietus, prekių pirkimo-pardavimo kvitus, sąskaitas faktūras arba PVM sąskaitas faktūras, sąskaitos išrašus ir kt.
Kelionės į savanoriškos veiklos vykdymo vietą ir iš jos sunaudoto kuro įsigijimo išlaidos pagal naują tvarką bus kompensuojamos, atsižvelgiant į kelionės metu nuvažiuotų kilometrų skaičių ir atitinkamos transporto priemonės gamintojo nurodytus transporto priemonės techninius duomenis. Priimančioji ar koordinuojančioji organizacija, gavusi savanorio prašymą kompensuoti ar apmokėti avansu išlaidas, priima sprendimą per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos, o apmoka – per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
Vyriausybė taip pat patvirtino dienpinigių, vykdant ilgalaikę savanorišką veiklą ar savarankišką tarnybą, skyrimo tvarką ir dydžius.