• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovės „Voyage-Voyage“, kuri Lietuvos turizmo departamento įvardyta kaip kelionių į Aziją organizavimo lyderė, įkūrėjas Darius Tolušis sako, kad sunkiausi verslui – pirmieji metai. Tuomet tenka atsiriboti nuo tų, kurie tavo idėja netiki.

REKLAMA
REKLAMA

„Voyage-voyage“ organizuoja keliones į Indiją, Kiniją, Šri Lanką, Vietnamą, Nepalą, Tibetą, Butaną, Birmą, Maldyvus. Šią idėją D. Tolušis pasakoja brandinęs porą metų, kol ji virto realiu verslu. Tiesa, iš pradžių buvo tik Indija, o vėliau, įmonei augant, kelionių geografija pradėjo plėstis.

REKLAMA

„Mūsų maršrutai atsiranda ne visai įprastai: patys keliaujame į šalis, ten gyvename, atrenkame viešbučius, vietinius gidus. Žmonėms siūlome apsigyventi ne tik standartiniuose viešbučiuose, bet ir, pavyzdžiui, Indijos karališkuose maharadžos rūmuose arba autentiškuose miesteliuose ant vandens Kinijoje“, – trumpai verslo idėją apibūdina D. Tolušis, nepabijojęs įgyvendinti savo svajonės 2009-aisiais, kai pasaulį krėtė krizė.

REKLAMA
REKLAMA

Jis pripažįsta, kad turizmo sektorius – viena rizikingiausių verslo sričių, o pirmieji metai buvę sunkiausi.

„Kai bendrauju su kitais pradedančiais verslininkais, o šie sako, kad pirmieji metai lengvi, aš tik šypteliu. Pirmi metai visuomet sunkūs, – sako D. Tolušis. – Statistika rodo, kad iš dešimties naujų įmonių Lietuvoje po penkerių metų užsidaro 5–6. Kyla mintis visai nepradėti savo verslo. Tam reikia drąsos, nekreipti dėmesio į statistiką.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Voyage-Voyage“ įkūrėjas pasakoja, kad pradedant verslą svarbu paneigti baimes, nes tikėtina, jog daug aplinkinių teigs, kad konkretus verslas netinka ar nepavyks.

„Reikia vengti tokių žmonių, nes nepabandęs – nesužinosi. Man įdomiausi verslai, kurie kuria pridėtinę vertę. Smagu, kad žmonės keliaudami plečia akiratį, o mes parodome dalykus, kurių jie šiaip nepamatytų. Dabar mūsų kolektyve 16–17 žmonių, jau esame vidutinio dydžio įmonė. Esu labai laimingas“, – tvirtina jis.

REKLAMA

Reikia vis daugiau

Verslą sukūręs vienas, dabar D. Tolušis turi ir partnerę – Ingridą Navickaitę. Jis sako, kad juodu vadovaujasi principu visuomet daryti tai, ką išmano geriausiai: tuomet kelionės tampa profesionalios.

„Ypač vertiname darbuotojus. Mūsų įmonėje jie visi turi sąsajų su Azija. Tai – ir ajurvedos specialistai, ir žmonės, dirbę „Expo“ parodos paviljone Šanchajuje, ir kalbantys hindi kalba (jų Lietuvoje vos kelios dešimtys), studijavę Azijos šalyse. Didelį dėmesį skiriame jų atrankai, nes,mano nuomone, sėkminga įmonės veikla paremta tinkamai parinktais darbuotojais“, – sėkmės formulę dėsto pašnekovas.

REKLAMA

Verslininko teigimu, jam pavyko sukurti verslo modelį, kokio Lietuvos turizmo sektoriuje dar nebuvo.

„Dabar diktuojame kelionių į Aziją tendencijas ir didesni kelionių organizatoriai kopijuoja mūsų maršrutus. Tai nėra grėsmė, nes jei tave kopijuoja, vadinasi, esi teisingame kelyje“, – aiškina D. Tolušis.

Jis neslepia, kad sėkmė masina kurti ir naujų verslų, o „Voyage-Voyage“ greičiausiai plės kelionių geografiją.

„Atsiliepimai apie mūsų keliones puikūs, tad artimiausiu metu šturmuosime kitus regionus“, – teigia jis.

 

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų