• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

TV6 laidoje „Autopilotas“ naudoto automobilio rubrikoje apžvelgė „Volkswagen Arteon“ modelį, kurį daugelis laiko tiesiog truputį išvaizdesniu aštuntos kartos „Volkswagen Passat“. Kokie yra esminiai vokiškų populiarių vokiškų automobilių skirtumai ir eksplotacinės savybės domėjosi žurnalistas Vytenis Kudarauskas.

TV6 laidoje „Autopilotas“ naudoto automobilio rubrikoje apžvelgė „Volkswagen Arteon“ modelį, kurį daugelis laiko tiesiog truputį išvaizdesniu aštuntos kartos „Volkswagen Passat“. Kokie yra esminiai vokiškų populiarių vokiškų automobilių skirtumai ir eksplotacinės savybės domėjosi žurnalistas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA

„Volkswagen Arteon“ yra prieš tai gaminto „Passat CC“ modelio tęsinys. Nors su visiškai nauju vardu, „Arteon“ buvo mėginama labiau atskirti nuo „Volkswagen Passat“, tačiau bendrų šių modelių bruožų negali paneigti.

Kokį variklį rinktis?

Apie sportišką „Arteon“ charakterį patvirtina ir platus variklių pasirinkimas, nes šiame modelyje nebuvo siūlomi silpniausi 120 ir 125 arklio galių dyzeliniai bei benzininiai varikliai, kurie yra prieinami „Passat“ modeliuose.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu mažiausią galingumą iš visų „Arteon“ turi 1.5 l benzininis variklis su 150 arklio galiomis. Tuo tarpu 2.0 l benzininis variklis gali turėti 190, 270, 280, 300 AG arba 320 arklio galių galingiausioje R versijoje. Dyzelinis variklis buvo tik vienas – dvilitris, kuris gali turėti 150, 190 arba 240 arklio galių. Po modelio atnaujinimo 2020 metais buvo siūloma ir iš tinklo įkraunama hibridinė versija, kurios pajėgumas – 220 arklio galių. Daugelis variklių versijų buvo siūlomos ir su visų varančių ratų pavara bei automatinėmis greičių dėžėmis, o su mechaninėmis komplektuotos tik silpniausios „Arteon“ versijos.

REKLAMA

„Ar kelyje šis modelis kitoks nei „Passat“? Tikrai taip. „Arteon“ važiuoklė kietesnė, todėl jis stabilesnis posūkiuose, tačiau suteikia pastebimai mažiau komforto ir ilgose kelionėse ar daug laiko praleidžiant mieste, tai gali kiek varginti. Vairo mechanizmas taip pat truputį standesnis. Taigi, agresyvesnė „Arteon“ išvaizda atsispindi ir kai kuriose važiavimo savybėse. Bandomas modelis turi 2.0 l benzininį variklį su 190 arklio galių. Tokios versijos sudaro apie penktadalį „Arteon“ pasiūlymų naudotų automobilių rinkoje. Variklis dinamiškas, leidžia su šiuo automobiliu važiuoti azartiškai, bet tik tuo atveju jei įjungtas sportiškas režimas arba pavaras perjungiate patys“, – automobilio savybes kelyje įvertino V. Kudarauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Kas dažniausiai genda?

„Arteon“ turi įgimtų problemų, kurioms reikėtų skirti papildomą dėmesį. Pavyzdžiui, vandens pompos gali tarnauti mažiau nei 50 tūkst. kilometrų, o dar viena dažna problema – užsikemšantis karterio slėgio vožtuvas, kurį reikia išvalyti. 

Apie šią problemą gali pranešti perspėjimas prietaisų skydelyje arba pajausite sumažėjusią variklio trauką. Prieš perkant „Volkswagen Arteon“ taip pat pravartu su juo nuvykti į servisą patikrinti ar nėra skysčių prabėgimų, nes variklio skyriuje naudojama daug plastikinių bei guminių elementų, kurie gali įskilti ar įtrūkti. Pasirinkus modelį su visų varančių ratų pavara, nereikėtų pamiršti, kad „Haldex“ sistema taip pat reikalauja reguliarios priežiūros – jos tepalus rekomenduojama keisti kas 30-40 tūkst. kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Arteon“ iš tikrųjų yra panašus į aštuntos kartos „Passat“, bet yra kiek mažiau praktiškas ir komfortiškas. Tačiau jeigu norite azartiškesnių važiavimo savybių bei išraiškingesnės išvaizdos, šis modelis jums turėtų tikti ir patikti“, – apibendrino laidos „Autopilotas“ žurnalistas.

Visa apžvalga – straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10 val.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE:

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
Geras aparatas !!!!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų