Rinkos tyrimų instituto „GfK“ duomenimis, vartotojų pasitikėjimas lapkričiui šoktelėjo iki 6,3 punkto - aukščiausio lygio per penkerius metus. Spalį indeksas siekė 6,1 punkto. „Dow Jones“ ekonomistai prognozavo, kad indeksas sumažės iki 5,9 punkto.
Vartotojų išlaidos Vokietijoje tapo labai svarbios, nes jos padeda atsverti sumažėjusią eksporto paklausą euro zonoje. Vartotojų pasitikėjimas sustiprėjo dėl stiprios darbo rinkos, stabiliai didėjančių atlyginimų ir nedidelės infliacijos.
Ekonominiai lūkesčiai spalį padidėjo antrą mėnesį iš eilės - nuo -17,2 iki -15,8 punkto. Tai reiškia, kad Vokietijos vartotojai nebesibaimina, kad jų šalis gali nugrimzti į recesiją.
„GfK“ pajamų lūkesčių indeksas padidėjo nuo 23,9 punkto rugsėjį iki 29,9 punkto spalį. Prieš tai indeksas mažėjo tris mėnesius iš eilės. Vartotojų noras leisti pinigus taip pat padidėjo, nors ir nežymiai - nuo 33,1 punkto rugsėjį iki 33,9 punkto spalį.