„Tebesitęsiančiomis karantino sąlygomis esame pasirengę užtikrinti sklandų ir saugų klientų aptarnavimą ne tik didmiesčių gyventojams bei įmonių atstovams, bet ir iš kitur atvykstantiems klientams. Pirmiausia laukiame tų klientų, kam iš tiesų būtina atvykti, kas neturi galimybės pasinaudoti mūsų paslaugomis per nuotolį, konsultuotis ir gauti reikiamą pagalbą telefonu.
O jei jau įpratome prie nuotolinių bei elektroninių VMI paslaugų ir jos mums tinka, verta pasverti, ar tikrai renkamės registruotis „gyvam“ vizitui ir gaišti laiką nuvykimui“, – pranešime cituojama VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė.
Registruotis vizitui galima nuo šiandien bendruoju VMI paslaugų telefonu 8 5 2191 777 nurodant, į kurį padalinį bus patogiausia atvykti. VMI rekomenduoja atvykti punktualiai sutartu laiku, bet ne anksčiau nei likus 5–7 min. iki vizito.
Klientų aptarnavimo centruose lankytojai aptarnaujami laikanti Vyriausybės nustatytų reikalavimų, tarp jų – išlaikyti 10 kv. m. plotą vienam asmeniui, pan. Registruotis vizitui nebūtina norint tik perduoti specialistams dokumentus – juos atėjus ir toliau bus prašoma palikti tam skirtose dėžutėse.
Primename, jog laikantis saugumo reikalavimų, VMI pertvarkė patalpas – įrengė pertvaras, numatė atstumus, paruošė dezinfekavimo priemones. VMI darbuotojai turėjo galimybę pasiskiepyti nuo Covid-19 bei nuolat reguliariai atlikti nemokamus testus. Klientų, kaip ir anksčiau, yra prašoma laikytis reikalavimo dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuoti rankas, paisyti saugaus atstumo.
VMI ir toliau klientus skatina naudotis VMI elektroninėmis paslaugomis. Taip pat gyventojams ir toliau bus teikiamos nuotolinės paslaugos paskambinus telefonu 8 5 2191 777. Mokesčių klausimais konsultacijos teikiamos paskambinus 1882 (+370 5 260 5060).
Šiemet mokesčių konsultantai jau atsakė į daugiau nei 1 mln. klientų skambučių, o jų sulaukta 436 tūkst. daugiau, nei per tą patį laikotarpį pernai. Įdiegus naująją skambučių valdymo sistemą klientų aptarnavimo padaliniuose, prisiskambinti į VMI tapo paprasta, o atsakomų skambučių efektyvumas perkopė 99 proc. ribą.