Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
visiškas banduomenės mulkinimas.
[SENAMIESTYJE] jau eismas vietomis ribotas, yra zonos, kur mašinos negali įvažiuoti, gatvės siauros, stovėjimo vietų nėra, nei nebuvo suplanuotos statant minimą (dabar) rajoną. Taigi, ten natūraliai mašinų ženkliai mažiau, negu kitose WILNO miesto dalyse.
Tad, ką čia pezate? Ką mažinsite? Viskas ką tokiais veiksmais galite sumažinti, tai ubagų besilankančių [SENAMIESTYJE] skaičių. Smulkus verslas aišku - "padėkos".
Užsimanė teritorijos: *FOR RICJ ONLY.
Žinote kur didžiausia tarša WILNO mieste? Ogi ten kur daugiausia transporto: [GELEŽINIO VILKO, KALVARIJŲ g.] ir kitos didžiosios gatvės; taip pat ORO UOSTAS, GELEŽINKELIO STOTIS.
Taigi, mažinant transporto priemonių skaičių ten, kur jų natūraliai yra mažiau negu kitose miesto dalyse - nukentės tik smulkus verslas ir padidės visuomenės atskirtis; tačiau tai niekaip nepagerins aplinkosauginės situacijos.
[SENAMIESTYJE] jau eismas vietomis ribotas, yra zonos, kur mašinos negali įvažiuoti, gatvės siauros, stovėjimo vietų nėra, nei nebuvo suplanuotos statant minimą (dabar) rajoną. Taigi, ten natūraliai mašinų ženkliai mažiau, negu kitose WILNO miesto dalyse.
Tad, ką čia pezate? Ką mažinsite? Viskas ką tokiais veiksmais galite sumažinti, tai ubagų besilankančių [SENAMIESTYJE] skaičių. Smulkus verslas aišku - "padėkos".
Užsimanė teritorijos: *FOR RICJ ONLY.
Žinote kur didžiausia tarša WILNO mieste? Ogi ten kur daugiausia transporto: [GELEŽINIO VILKO, KALVARIJŲ g.] ir kitos didžiosios gatvės; taip pat ORO UOSTAS, GELEŽINKELIO STOTIS.
Taigi, mažinant transporto priemonių skaičių ten, kur jų natūraliai yra mažiau negu kitose miesto dalyse - nukentės tik smulkus verslas ir padidės visuomenės atskirtis; tačiau tai niekaip nepagerins aplinkosauginės situacijos.
@nuomonė
; taip, mulkių ieškojimas tęsiasi.
REKLAMA
REKLAMA
Vilniaus taryba nuo 2025 metų sausio dalyje senamiesčio siūlo įvesti mažos taršos zoną