Plataus vartojimo užsienio gamintojų prekes Lietuvos rinkai tiekiančios bendrovės „Vilandra“ apyvarta praėjusiais metais pasiekė 33,9 mln. Lt, t.y. 22 proc. daugiau nei 2005 m., kai ji sudarė 27,8 mln. Lt.
Pasak UAB „Vilandra“ direktorės Dainos Šimkevičienės, tokį apyvartos šuolį lėmė išaugęs bendrovės atstovaujamų produktų populiarumas bei pamažu kintančios vartojimo tendencijos, kai plačiai vartojamų prekių kategorijoje vis dažniau ieškoma kokybiškų, nors ir kiek brangesnių, gaminių.
Praėjusiais metais UAB „Vilandra“ tapo oficialus vieno populiariausio pasaulyje šveicariško šokolado „Lindt“ atstovu Lietuvoje, įvedė maisto papildus lieknėjimui ir grožiui „Physcience“, pristatė atnaujintą pėdų priežiūros eksperto „Scholl“ produktų gamą.
„Vilandra“ Lietuvos rinkoje taip pat atstovauja tokius produktus, kaip pieno mišiniai „Similac“, skutimosi priemonės „Schick“, prezervatyvai „Durex“, namų valymo priemonės „Vileda“, saldainius „Haribo“, „Maoam“, „Fisherman Friends“, higienos ir kūno priežiūros priemones „Johnson&Johnson“ ir kitus. Bendrovės veikla apima produkcijos parduotuvėms, vaistinėms, degalinėms ir kitiems mažmeninės bei didmeninės prekybos partneriams tiekimą bei plataus vartojimo prekių rinkodarą ir logistiką.