haribo
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „haribo“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „haribo“.
Šokiruojantis tyrimas: „Haribo“ guminukai gaminami vergiškomis sąlygomis
„Haribo“ gaminami saldainiai yra vienas iš geriausiai atpažįstamų prekės ženklų pasaulyje. Su „guminukais“ užaugo ne viena karta ne tik Lietuvoje, tačiau naujas tyrimas atskleidžia, kad po nekalta „meškiukų“ išvaizda gali slėptis niūrios paslaptys, rašoma „The Business Insider“. Vokietijos televizija ARD sukūrė 45 minučių trukmės dokumentinį filmą, kuriame atskleidžiamos žiaurios darbo sąlygos „guminukų“ sudedamųjų dalių gamybos procese ir neteisėtų bandymų su gyvūnais faktus.
„Lidl“ nubaustas už kartelinius susitarimus
Vokietijos kovos su karteliais biuras keliems šalies mažmeninės prekybos tinklams skyrė bendrą 90,5 mln. eurų baudą už neteisėtus susitarimus dėl kai kurių rūšių alaus, saldumynų ir kavos kainų nustatymo. Baudos skirtos po šešerius metus trukusio tyrimo. Jis buvo pradėtas 2010 metų sausį, kuomet buvo atliktos kelios kratos siekiant surinkti informacijos apie neteisėtus mažmenininkų ir gamintojų susitarimus.
Festivalių žvaigždė Deadmau5 nusitaikė į Palangos „Exit“
Klubo „Exit“ vasaros rezidencija Palangoje ruošiasi karščiausiam šokių maratonui šį sezoną – tris naktis truksiančiam „MTV savaitgaliui“. Jo kulminacija taps vieno sėkmingiausių pastarųjų metų pasaulio didžėjų ir prodiuserių vizitas. Sekmadienį, liepos 5 d., „Exit“ sceną triuškins su įspūdinga peliuko kauke nesiskiriantis Deadmau5, į Lietuvą atvykstantis pirmą kartą.
„Vilandros“ apyvarta per praėjusius metus išaugo 22 proc.
Plataus vartojimo užsienio gamintojų prekes Lietuvos rinkai tiekiančios bendrovės „Vilandra“ apyvarta praėjusiais metais pasiekė 33,9 mln. Lt, t.y. 22 proc. daugiau nei 2005 m., kai ji sudarė 27,8 mln. Lt. Pasak UAB „Vilandra“ direktorės Dainos Šimkevičienės, tokį apyvartos šuolį lėmė išaugęs bendrovės atstovaujamų produktų populiarumas bei pamažu kintančios vartojimo tendencijos, kai plačiai vartojamų prekių kategorijoje vis dažniau ieškoma kokybiškų, nors ir kiek brangesnių, gaminių.