Lėšos skirtos dviejų kelio „Via Baltica“ ruožų nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 6,5 ir 6 kilometrų atkarpų – atnaujinimui, pranešė Susisiekimo ministerija.
„Via Baltica“ rekonstrukcija, spartinama Lietuvoje ir Lenkijoje, leis greičiau užtikrinti aukštesnius infrastruktūros pralaidumo, eismo saugos ir regioninio saugumo standartus. CEF karinio mobilumo fondas yra vienas iš svarbiausių „Via Baltica“ įgyvendinimo veiksnių“, – pranešime teigė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Lėšos praėjusį antradienį skirtos iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. „Connecting Europe Facility“, CEF).
Šiemet Europos Komisija (EK) jau skyrė 61,3 mln. eurų „Via Baltica“ plėtrai ir Kauno intermodalinio terminalo plėtrai Palemone. Per du CEF šaukimus Lietuvai skirta jau daugiau nei 100 mln. eurų.
Susisiekimo ministerijos teigimu, 2023 metais Lietuva parengs paskutinės 12 kilometrų ilgio „Via Baltica“ atkarpos rekonstrukcijos paraišką.
Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos iki 2024 metų pabaigos planuojama rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus išplečiant kelią nuo dviejų iki keturių eismo juostų, nutiesiant jungiamuosius kelius, įrengiant saugesnes eismui skirtingo lygio sankryžas.