• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Technologijos keičiasi taip, kad šiandien visi verslininkai nuolatos jaučia kontaktą su savo verslu, komanda ir visa industrija. Vis dėlto, kaip rašo portalas entrepreneur.com, kontaktas su klientais yra reitinguojamas žemiau nei pardavimas, marketingas ar pats verslo konstravimas, nors pirmasis yra vienas svarbiausių augančiam verslui ir prekės žeklui.

Klientai ir yra tie, kurie nuolatos diktuoja, koks turi būti produktas ir kur verslui reikėtų pasitempti.

Dauguma verslininkų klausosi klientų patarimų, tačiau retai šie yra įgyvendinami, nes tai užima daugiau laiko ir pats sprendimų pateikimas yra brangesnis.

Šiandien surinkti visus duomenis iš klientų yra daug lengviau, taigi lieka tik patenkinti visus jų poreikius. Portale pateikiami patarimai, kaip verslas galėtų išnaudoti šią progą.

REKLAMA
REKLAMA

Turite elektroninį paštą. Ryšį su klientais reikia pradėti nuo elektroninio pašto. Per anksti pasirinkta klientų palaikymo sistema balsu gali apsunkinti šį procesą visai komandai. Šios paslaugos palaikymas padės komandai nustatyti, vidutiniškai per kokį laiką yra išsprendžiama problema arba sukuriama nauja funkcija.

REKLAMA

Išnaudokite klientų aptarnavimo sistemą. Rinkoje galima rasti tokių sistemų kaip „Desk“ arba „Zendesk“, kurių startiniai paketai prasideda nuo 1 JAV dolerio už mėnesį. Programos leidžia peržiūrėti paskutinius pokalbius su klientais, o tai užtikrina, kad šie gauna naujausią informaciją.

Darbinkite žmones ne visu etatu. Pirmiausia galima samdyti studentus ne visu etatu, o vėliau galima jų darbo sutartį praplėsti.

REKLAMA
REKLAMA

Taisykite problemų priežastis. Atktkreipkite dėmesį į visų klientų problemų dėsningumą. Taip galėsite spręsti ne problemas, bet jų priežastis ir ilguoju laikotarpiu sutaupysite laiko.

Nusistatykite pagrindinius vertinimo kriterijus. Sprendžiant klientų problemas, labai svarbu, kad darbų priežiūra būtų atliekama efektyviai. Matuojant laiką, kiek yra skiriama vienai problemai, galima nustatyti, kaip našiai dirba kiekviena gurpė. Tai taip pat leidžia pačioms grupėms ieškoti greičiausių sprendimo būdų.

Kiekvienam besikuriančiam verslui labai svarbu sukurti klientų aptarnavimo ir problemų sprendimo sistemas, kurios būtų ne tik efektyvios, bet ir interaktyvios. Taip klientai jausis pastebėti ir gerbiami kompanijos. Pradėkite priimti elektroninius laiškus ir klausykitės klientų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų