Anot dvaro ūkio vadovės Dianos Jokimčienės, tokį augimą galima paaiškinti didėjančiu žmonių susidomėjimu sveika mityba – anot ūkio vadovės, žmonės vis akyliau skaito etiketes ant maisto produktų, domisi sudėtimi ir produktų kilme.
„Kaip ir dauguma teikiančių tokias paslaugas įmonių, karantino metu fiksavome didelį užsakymų į namus šuolį. Tuo tarpu vasarą augimo tendencijos persikėlė į didžiuosius prekybos centrus“, – tikino D. Jokimčienė.
Dvariškais produktais prekiauja „Lidl“, „IKI“, „Maxima“ ūkininkų turgeliai, ūkininkų krautuvėlė „Vikis“ prekybos tinkluose „Rimi“, į sveiką produkciją besiorientuojantys „Livin“ ir kt.
Bene svariausias augimas pastebėtas iš ekologiškos žaliavos gaminamų pieno produktų kategorijoje. Per vasarą jų pardavimai išaugo 50 proc. lyginant su antruoju metų ketvirčiu.
Dvaro ūkis vasarą fiksavo daugelio produktų grupių pardavimus: medaus parduota 56 proc., padažų – 52 proc. daugiau lyginant su trimis pavasario mėnesiais, tuo tarpu dvaro konditeriniai gaminiai susilaukė 25 proc. didesnio susidomėjimo. Per paskutinius mėnesius Ilzenbergo dvaro ūkis pagamina ir parduoda per 100 tūkst. vnt. įvairių natūralių maisto produktų.
„Konditerinių gaminių pardavimų augimą lėmė naujų sveikų produktų įvedimas į prekybą. Pavyzdžiui, varškės pyragą be cukraus labai pamėgo cukraus nevartojantys, sveiką gyvenimo būdą propaguojantys klientai, jį įsitraukiantys ir į savo dienos racioną“, – sako Ilzenbergo dvaro ūkio vadovė.
Šiandien prieš 6 metus naujam gyvenimui prikeltame ūkyje natūralios žemdirbystės būdu apdirbama per 500 ha žemių. Šiuo metu Ilzenbergo dvaro ūkis yra vienintelis Baltijos šalyse atkurtas kaip pilnas, save išlaikantis ūkinis vienetas. Čia auginami viščiukai broileriai, vištos dedeklės, pieninės karvės, veršeliai, avys, triušiai bei žąsys.