• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gyventojai, nusprendę pavalgyti pirktinio maisto kavinėje ar kitoje maitinimo įstaigoje, nebūtinai turi ten nuvykti. Vis daugiau žmonių maistą internetu ar telefonu užsisako į namus. Tačiau paslauga ne visada lieka patenkinti, o kartais, sumokėję pinigus, maisto taip ir negauna.

Gyventojai, nusprendę pavalgyti pirktinio maisto kavinėje ar kitoje maitinimo įstaigoje, nebūtinai turi ten nuvykti. Vis daugiau žmonių maistą internetu ar telefonu užsisako į namus. Tačiau paslauga ne visada lieka patenkinti, o kartais, sumokėję pinigus, maisto taip ir negauna.

REKLAMA

Naujienų portalo tv3.lt skaitytojas vilnietis Ramūnas (tikras vardas ir pavardė žinomi) pasakojo, kad anksčiau niekada nesinaudojo maisto pristatymo programėlėmis.

Tačiau nusprendęs viena jų pasinaudoti užsakytų picų taip ir negavo. Dar daugiau, sumokėtų pinigų vyras taip pat neatgavo.

„O viskas prasidėjo taip, kad šeštadienį nusprendėme su žmona per „Boltfood“ užsisakyti dvi picas. Už jas sumokėję 16 eurų, programėlės pagalba stebėjome, kaip juda maistą vežantis kurjeris. Jis jau buvo prie pat mūsų namų, kai staiga apsisuko ir ėmė važiuoti priešinga kryptimi.

Susisiekiau su kurjeriu, jis aiškino, kad įvyko kažkokia sistemos klaida, todėl jis gavo jau kitą užsakymą. O jeigu norime gauti savo picas, turime papildomai už tai sumokėti. Verta paminėti, kad su kurjeriu sekėsi sunkiai bendrauti, nes jis buvo ne lietuvis“, – pasakojo vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, nesutikus mokėti, kurjeris tiesiog atšaukė užsakymą.

„Tuomet susisiekėme su „Boltfood“, prašėme mums grąžinti pinigus. Sulaukėme atsakymo, kad patys esame kalti, atseit, nurodėme netikslų adresą.

REKLAMA

Tačiau tai yra melas, pačioje programėlėje matosi, kad nurodėme namo, buto numerį, net ir aukštą, kuriame gyvename“, – piktinosi vyras.

Pasak jo, programėlės atstovai kratosi atsakomybės.

„Jie priima darbuotojus su kuriais neįmanoma susikalbėti. Kurjeris tikina, kad įvyko kažkokia sistemos klaida, tačiau mes dėl to nekalti“, – piktinosi vyras.

Pateikė klaidinga adresą?

„Bolt Food“ generalinis vadovas Estijoje ir Lietuvoje Jaagupas Jalakasas komentavo, kad pildant pristatymui reikalingą informaciją programėlėje itin svarbu pateikti tikslius duomenis, kad užsakymo pristatymas įvyktų sklandžiai.

REKLAMA
REKLAMA

„Siekiant, kad užsakymo procesas būtų kuo paprastesnis, programėlėje nurodyta, kokia informacija turi būti įrašyta į kiekvieną atitinkamą laukelį. Remiantis kliento programėlėje įvestu adresu, kuriuo turėtų būti pristatytas užsakymas, pristatymo vieta iš karto pažymima programėlėje integruotame žemėlapyje.

Pažvelgęs į žemėlapį klientas gali pasitikrinti, ar teisingai nurodė pristatymo vietą, gali ją pakoreguoti pats, pavyzdžiui, siekdamas patikslinti, pro kur geriausia į pastatą įeiti, o pastebėjęs klaidą gali pakeisti pristatymo adresą“, – pasakojo bendrovės vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, minėtu atveju pristatymo adresu buvo nurodytas Vilnius.

„Dėl to programėlės žemėlapyje buvo pažymėta Vilniaus g. ir Gedimino pr. sankryža (būtent į šią vietą veda tiek „Bolt Food“ programėlės žemėlapis, tiek kiti įvairūs internetiniai žemėlapiai, kai tikslu nurodomas Vilnius).

Kurjerio maršrutas planuojamas pagal programėlės žemėlapyje nurodytą pristatymo vietą, tad kurjeris ir atvyko į Vilniaus g. ir Gedimino pr. sankryžą“, – sakė J. Jalakasas.

REKLAMA

Siūlo suteikti prieigą prie duomenų

Pasak J. Jalakaso, tam, kad panašių situacijų, kai adresas įvedamas neteisingai, pavyktų kuo dažniau išvengti, rekomenduojama suteikti programėlei prieigą prie duomenų apie telefono buvimo vietą.

„Jei programėlė turi prieigą prie telefono buvimo vietos, tais atvejais, kai nurodytas adresas yra toli nuo telefono buvimo vietos, klientas mato įspėjimą „Patikrinkite savo adresą. Atrodo, esate kitoje vietoje“.

REKLAMA

Suprantame, kad klientams pateikiant užsakymą gali įsivelti klaida, todėl pastebėję, kad neteisingai nurodė pristatymo adresą, jie gali kreiptis į „Bolt Food“ klientų aptarnavimo komandą, kuri, esant galimybei, pakeičia pristatymo adresą. Tiesa, tokiu būdu pristatymo adresą galima pakeisti tik prieš kurjeriui paimant užsakymą iš restorano ar parduotuvės“, – įspėjo J. Jalakasas.

Pasak jo, jeigu klaidą klientas pastebėjo kiek vėliau, bet vis tiek yra netoli neteisingai nurodyto adreso (pavyzdžiui, už kelių šimtų metrų), naudodamasis programėlės teikiama susirašinėjimo ar skambučio funkcija, gali susitarti su kurjeriu, kad užsakymas būtų pristatytas kitu nei programėlėje nurodytu pristatymo adresu.

tv3.lt

Deportuokit bolt wolt užsieniečius.
Šitie migrantai sunaikino Vilniaus eismą. Priekabiauna prie moterų ir dukrų.
Karo atveju jie bus peilis į nugarą.
Vertinkite užsieniečiu anketas 1 balu kad juos blokuotų, budami vieningi esame stiprus.
Migracijos departamentas yra nuskalstoma organizacija. Kaip taip galima nemylėti Lietuvos? Ką jūs įleidote??! Vokietija, Olandija, Prancūzija, apie Uk išskirtinis atvejis kur visiškas dugnas,nes ten anglai prarado savo sostinę migrantams ir du didžiausi miestai baltieji mažuma. Švedija, kur premjeras kviečia kariuomenės pagalbos, nes neagli susitvarkyti su migrantų gaujų nuskaltimas. Kiek dar mugracijos departamentui reikia pavyzdžių?.???
Šitie išvežiotojai užsieniečiai migtantai savo mopedais važinėja per vaikų aikštėles , šaligatvius. Kur žiūri migracijos departamentas? Šitie užsieniečiai naudoja mūsų resursus, apkrauna sveikatoa systemą, priekabiauna prie moterų, ket jie visai nežino ką reiškia. Kiek jie policijos automobilų sudaužė. Kam jūs įleidžiate tą savartyną? Deportuokit!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų