Naujienų portalo tv3.lt skaitytojas vilnietis Ramūnas (tikras vardas ir pavardė žinomi) pasakojo, kad anksčiau niekada nesinaudojo maisto pristatymo programėlėmis.
Tačiau nusprendęs viena jų pasinaudoti užsakytų picų taip ir negavo. Dar daugiau, sumokėtų pinigų vyras taip pat neatgavo.
„O viskas prasidėjo taip, kad šeštadienį nusprendėme su žmona per „Boltfood“ užsisakyti dvi picas. Už jas sumokėję 16 eurų, programėlės pagalba stebėjome, kaip juda maistą vežantis kurjeris. Jis jau buvo prie pat mūsų namų, kai staiga apsisuko ir ėmė važiuoti priešinga kryptimi.
Susisiekiau su kurjeriu, jis aiškino, kad įvyko kažkokia sistemos klaida, todėl jis gavo jau kitą užsakymą. O jeigu norime gauti savo picas, turime papildomai už tai sumokėti. Verta paminėti, kad su kurjeriu sekėsi sunkiai bendrauti, nes jis buvo ne lietuvis“, – pasakojo vyras.
Anot jo, nesutikus mokėti, kurjeris tiesiog atšaukė užsakymą.
„Tuomet susisiekėme su „Boltfood“, prašėme mums grąžinti pinigus. Sulaukėme atsakymo, kad patys esame kalti, atseit, nurodėme netikslų adresą.
Tačiau tai yra melas, pačioje programėlėje matosi, kad nurodėme namo, buto numerį, net ir aukštą, kuriame gyvename“, – piktinosi vyras.
Pasak jo, programėlės atstovai kratosi atsakomybės.
„Jie priima darbuotojus su kuriais neįmanoma susikalbėti. Kurjeris tikina, kad įvyko kažkokia sistemos klaida, tačiau mes dėl to nekalti“, – piktinosi vyras.
Pateikė klaidinga adresą?
„Bolt Food“ generalinis vadovas Estijoje ir Lietuvoje Jaagupas Jalakasas komentavo, kad pildant pristatymui reikalingą informaciją programėlėje itin svarbu pateikti tikslius duomenis, kad užsakymo pristatymas įvyktų sklandžiai.
„Siekiant, kad užsakymo procesas būtų kuo paprastesnis, programėlėje nurodyta, kokia informacija turi būti įrašyta į kiekvieną atitinkamą laukelį. Remiantis kliento programėlėje įvestu adresu, kuriuo turėtų būti pristatytas užsakymas, pristatymo vieta iš karto pažymima programėlėje integruotame žemėlapyje.
Pažvelgęs į žemėlapį klientas gali pasitikrinti, ar teisingai nurodė pristatymo vietą, gali ją pakoreguoti pats, pavyzdžiui, siekdamas patikslinti, pro kur geriausia į pastatą įeiti, o pastebėjęs klaidą gali pakeisti pristatymo adresą“, – pasakojo bendrovės vadovas.
Anot jo, minėtu atveju pristatymo adresu buvo nurodytas Vilnius.
„Dėl to programėlės žemėlapyje buvo pažymėta Vilniaus g. ir Gedimino pr. sankryža (būtent į šią vietą veda tiek „Bolt Food“ programėlės žemėlapis, tiek kiti įvairūs internetiniai žemėlapiai, kai tikslu nurodomas Vilnius).
Kurjerio maršrutas planuojamas pagal programėlės žemėlapyje nurodytą pristatymo vietą, tad kurjeris ir atvyko į Vilniaus g. ir Gedimino pr. sankryžą“, – sakė J. Jalakasas.
Siūlo suteikti prieigą prie duomenų
Pasak J. Jalakaso, tam, kad panašių situacijų, kai adresas įvedamas neteisingai, pavyktų kuo dažniau išvengti, rekomenduojama suteikti programėlei prieigą prie duomenų apie telefono buvimo vietą.
„Jei programėlė turi prieigą prie telefono buvimo vietos, tais atvejais, kai nurodytas adresas yra toli nuo telefono buvimo vietos, klientas mato įspėjimą „Patikrinkite savo adresą. Atrodo, esate kitoje vietoje“.
Suprantame, kad klientams pateikiant užsakymą gali įsivelti klaida, todėl pastebėję, kad neteisingai nurodė pristatymo adresą, jie gali kreiptis į „Bolt Food“ klientų aptarnavimo komandą, kuri, esant galimybei, pakeičia pristatymo adresą. Tiesa, tokiu būdu pristatymo adresą galima pakeisti tik prieš kurjeriui paimant užsakymą iš restorano ar parduotuvės“, – įspėjo J. Jalakasas.
Pasak jo, jeigu klaidą klientas pastebėjo kiek vėliau, bet vis tiek yra netoli neteisingai nurodyto adreso (pavyzdžiui, už kelių šimtų metrų), naudodamasis programėlės teikiama susirašinėjimo ar skambučio funkcija, gali susitarti su kurjeriu, kad užsakymas būtų pristatytas kitu nei programėlėje nurodytu pristatymo adresu.
Šitie migrantai sunaikino Vilniaus eismą. Priekabiauna prie moterų ir dukrų.
Karo atveju jie bus peilis į nugarą.
Vertinkite užsieniečiu anketas 1 balu kad juos blokuotų, budami vieningi esame stiprus.