Pasak įmonės atstovų, tokius rezultatus lėmė makroekonominiai pokyčiai, mažėjančio vartojimo tendencija pagrindinėse eksporto rinkose, pranešė „Utenos trikotažas“.
„Šiuo metu tekstilės sektorius, kaip ir visa pramonė Lietuvoje, susiduria su išties nemenkais iššūkiais – dėl mažėjančio vartojimo eksporto rinkose, ypač Vokietijoje ir Skandinavijos šalyse, mūsų šalies pramonė jau atsidūrė recesijoje, o aukšti energetikos kaštai metų. pradžioje situaciją dar labiau apsunkino“, – pranešime sakė „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.
Grupės nuostoliai prieš mokesčius mažėjo 5 kartus iki 248 tūkst. eurų. Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) siekė 19 tūkst. eurų, kai prieš metus jis buvo neigiamas ir siekė -841 tūkst. eurų.
Vien bendrovė „Utenos trikotažas“ per tris mėnesius gavo 5,3 mln. eurų pajamų – 32,4 proc. mažiau nei prieš metus. Įmonės nuostoliai mažėjo 70 proc. iki 264 tūkst. eurų. Bendrovės EBITDA buvo neigiamas ir siekė -42 tūkst. eurų, kai prieš metus jis buvo -700 tūkst. eurų.
„Utenos trikotažo“ grupei taip pat priklauso bendrovės „Aboutwear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir „Mrija“ Ukrainoje.