Vien „Utenos trikotažo“ bendrovės pajamos augo 12,5 proc. iki 31,6 mln. eurų, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė grupė.
„Pardavimų pajamas augino dar didesnis dėmesys aukštesnės pridėtinės vertės gamybai, o įgyvendinus pokyčius gamybos procesų optimizavimo srityje, pavyko sumažinti nuostolius“, – pranešime teigė „Utenos trikotažo“ generalinė direktorė Nomeda Kaučikienė.
Didžiausio grupės pardavimų segmento – užsakomosios trikotažo gamybos – pardavimai didėjo 18,7 proc. iki 28,2 mln. eurų. Per metus grupė eksportavo 80,9 proc. produkcijos.
Grupės ir atskirai bendrovės EBITDA pernai buvo neigiama – atitinkamai -0,51 mln. ir -0,67 mln. eurų. Atmetus nuostolį dėl atidėjimų Ukrainoje grupės ir bendrovės EBITDA sudarė atitinkamai 0,22 mln. ir 0,07 mln. eurų.
Pernai grupė patyrė 1,9 mln. eurų nuostolių prieš mokesčius (be atidėjimų – 1,2 mln. eurų), kai 2021 metais jie siekė 2,9 mln. eurų. Vien bendrovė „Utenos trikotažas“ patyrė 2,7 mln. eurų nuostolių (be atidėjimų – 0,8 mln. eurų).
Grupei be „Utenos trikotažo“ šiuo metu priklauso bendrovės „Aboutwear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir „Mrija“ (Ukrainoje).
„Utenos trikotažo“ akcijos kotiruojamos biržos Papildomajame prekybos sąraše.