Pasaulinė maisto produktus, gėrimus ir kt. parduodanti bendrovė „Unilever“ nusprendė taupyti ne darbuotojų, o spalvų sąskaita. Taupymo projekto „Project Rainbow“ metu bus siekiama sutaupyti iki 26 mln. JAV dolerių per ateinančius metus.
Anot „Unilever“, bendrovė žada sumažinti šiuo metu savo pakuotėse naudojamą 100 spalvų gamą iki 6, kas leistų jai vien tik Europoje sutaupyti nuo 13 iki 26 mln. JAV dolerių. Pasak įmonės atstovų, panašia strategija galėtų pasinaudoti ir dauguma prekybos bendrovių. Aišku, ši inovacija tikriausiai pernelyg nesužavėjo tik spaustuvininkų.
Tačiau, „Unilever“ teigimu, pakuotėse naudojamų spalvų paletę nuo 100 sumažinus iki 6 beveik nenukentės produkto išvaizda. „Mūsų komanda buvo tiesiog priblokšta pamačiusi, koks menkas skirtumas yra tarp ankstesnių pakuočių ir dabartinių, leidžiančių mums sutaupyti įspūdingą pinigų sumą“, – teigia „Unilever“ atstovai.