Anot jos, skaitmeninei transformacijai jau kelis metus daugelis ekonomikos sektorių ruošėsi iš anksto.
„Tačiau atėjus karantinui ši transformacija įvyko per vieną naktį. Ir tada pasirodė, kas jai buvo pasiruošęs, o kas ne“, – komentavo TV3 vadovė.
Taip pat karantino metu, L. Blaževičiūtė pamatė, kad televizija gali gyventi be biuro, o žinias galima transliuoti iš bet kur.
„Buvo svarbu apsaugoti žurnalistus, kad jie ir toliau galėtų per dieną paruošti 3 valandas žinių. Tad karantino metu žinių srautas nenutrūko. O žiniasklaidai šis laikotarpis tapo aukso amžiumi, reitingai išaugo 20 proc. Tačiau pasirodė, kad ne visos naujienų platformos buvo pasiruošusios tokiems žmonių srautams. Esminiu iššūkiu tapo dezinformacijos, netikrų naujienų (fake news) grėsmė.
Tačiau visiškai atsisakyti biurų ir dirbti iš bet kur neketiname. Žiniasklaidos srityje būtinas „gyvas“ bendravimas, jis skatina kūrybiškumą ir atneša pozityvų rezultatą“, – komentavo TV3 vadovė.
Vis tik pasak L. Blaževičiūtės, karantino pradžioje buvo juntama panika.
„Užsakovai nutraukinėjo reklamos užsakymus. Klausėme, kodėl, juk daugelis pardavimus vis tiek vykdė elektroninėse parduotuvėse. Tada daugelis užsakovų susimąstydavo ir reklamos užsakymus pratęsdavo“, – pasakojo TV3 vadovė.
Kalbant apie ateities perspektyvas L. Balževičiūtė teigė, kad jau dabar sumažėjo žiūrovų, nes žmonės sugrįžo į darbus ar mokslus.
„Teko peržiūrėti įmonės strategiją. Niekas negalėjo numatyti, kad nebevyks sporto renginiai. Juk pavyzdžiui, mūsų mokamų paslaugų platforma „Go3“ priklauso nuo sporto transliacijų. Tad beveik per naktį teko keisti savo strategiją ir galvoti, kaip neturint sporto transliacijų išlaikyti ir auginti vartotojų skaičių.
Tenka konkuruoti ir su „Netflix“. Ši platforma turi daug stiprybių, bet neturi lokalaus turinio. Kol kas žinios ir lokalus turinys mūsų stiprybė ir jeigu teisingai su jomis elgsimės, turėsime pranašumą prieš filmų ar serialų platformas“, – tikino TV3 vadovė.