„Tą naktį, kai buvo paskelbti rinkimų JAV rezultatai, mano apyvarta pernakt pasiekė daugiau nei 3 000 užsakymų“, – dienraščiui „South China Morning Post“ pasakojo internete prekiaujantis trisdešimtmetis Ricky‘is Luo. Ligi tol jis per dieną teparduodavo vos po „saujelę su Trumpu susijusių“ prekių.
O jo antkainis – didžiulis: R. Luo D. Trumpo kepuraites iš gamintojų Kinijoje perka po 0,56 JAV dolerio, o Jungtinėse Valstijose jas parduoda po 9 dolerius. Šiomis prekėmis jis prekiauja, pavyzdžiui, kiniškoje platformoje „Temu“ arba internetinėje prekyvietėje „Amazon“.
Didžioji dalis D. Trumpo atributikos pagaminama Kinijos rytuose esančiame Iu regione, rašoma straipsnyje. Šis rajonas yra laikomas vienu iš didžiausių mažmeninių prekių prekybos ir gamybos centrų pasaulyje.
Vienas verslininkas, padedantis Kinijos bendrovėms prekiauti užsienio rinkose, dienraščiui pasakojo, kad po D. Trumpo pergalės prekeivių iš Iu regiono užklausų skaičius išaugo dešimteriopai.
Egzistuoja grėsmė, kad D. Trumpui prezidentaujant Pekino ir Vašingtono nesutarimai dėl prekybos gali dar labiau paaštrėti. Savo pirmosios kadencijos metu D. Trumpas nustatė didžiulius tarifus daugeliui iš Kinijos atkeliaujančių prekių, o pastarosios rinkiminės kampanijos metu žadėjo kiniškoms prekėms įvesti 60 proc. importo tarifus.