Po to, kai koncerno „Toyota“ gegužės mėnesio pardavimai sumažėjo 8 proc., palyginti su analogišku laikotarpiu pernai, kompanijos marketingo specialistai nusprendė daugiau dėmesio skirti naujam rinkos segmentui – afroamerikietėms JAV vairuotojoms, kurių metinės pajamos viršija 70 tūkst. JAV dol. (apie 157 tūkst. litų) ribą.
Kompanijos tyrimų duomenimis, afroamerikietės vairuotojos daugiausia simpatijų atiduoda „Toyota Camry“ automobiliui, tačiau didesnius pardavimus šiame rinkos segmente stabdo vienintelė kliūtis – joms „Toyta Camry“ atrodo nuobodus. Tyrimų duomenimis, juodaodėms vairuotojoms „Toyota Camry“ - solidi užmiesčio transporto priemonė, o joms norėtųsi vairuoti modernų miesto automobilį.
Tad „Toyota“ koncernas, siekdamas pelnyti daugiau simpatijų savajam „Toyota Camry“, pristatė internetinį žaidimą, kurio pagrindiniai veikėjai - juodaodė moteris ir „Camry“ automobilis. Žaidime išvaizdi juodaodė dizainerė Bjanka atsiduria šnipų ir pavojų pilname pasaulyje, o jai visas kliūtis įveikti padeda jos vairuojamas automobilis „Toyota Camry“.
Šiam projektui „Toyota“ koncernas skyrė 5 mln. JAV dol. (daugiau nei 11 mln. litų) investicijų.