• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Tokijas šią savaitę alsuoja gastronomijos naujovėmis – čia vyksta 50-oji tarptautinė maisto ir gėrimų paroda „Foodex Japan 2025“. Tai viena svarbiausių Azijos verslo platformų, suburianti daugiau nei 80 000 dalyvių ir pritraukianti milijonus pirkėjų iš viso pasaulio. Šiemet tarp jų – ir pirmą kartą čia prisistatantys „Vičiūnų“ įmonių grupės atstovai.

Tokijas šią savaitę alsuoja gastronomijos naujovėmis – čia vyksta 50-oji tarptautinė maisto ir gėrimų paroda „Foodex Japan 2025“. Tai viena svarbiausių Azijos verslo platformų, suburianti daugiau nei 80 000 dalyvių ir pritraukianti milijonus pirkėjų iš viso pasaulio. Šiemet tarp jų – ir pirmą kartą čia prisistatantys „Vičiūnų“ įmonių grupės atstovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žingsnis į naują rinką

Kovo 11–14 dienomis, Tokijo parodų centre „Tokyo Big Sight“, vykstanti paroda yra unikali galimybė įmonėms pristatyti naujausias tendencijas, inovatyvius produktus ir užmegzti strateginius ryšius su Azijos verslo partneriais. „Vičiūnų“ grupės atstovai į šį renginį atvyko su aiškia misija – pristatyti Europoje jau daugiau nei 30 metų pripažintą „Viči“ produkciją ir įsitvirtinti konkurencingoje Japonijos rinkoje.

REKLAMA

Lietuvos skoniai po bendru stogu

Šiemet „Vičiūnų“ grupė prisistato bendrame stende su „Litfood“ organizacija, kur kartu su kitais garsiais lietuviškais prekių ženklais reprezentuoja šalies maisto pramonę. Pasak įmonės atstovų, tai – strategiškai svarbus žingsnis, padedantis stiprinti Lietuvos įvaizdį kaip aukštos kokybės maisto produktų tiekėją.

REKLAMA
REKLAMA

„Nors turime savo erdvę, veikiame po bendra „Litfood“ vėliava – tai suteikia mums daugiau galimybių būti matomiems ir pritraukti potencialius partnerius“, – sako „Vičiūnų“ grupės atstovai.

Japoniškas testas „Viči“ produkcijai

Į Japoniją „Vičiūnų“ grupė atvežė savo populiariausius ir geriausiai vertinamus produktus: surimį, skumbrę, lašišą bei tradicinę Azijos virtuvės pažibą – „Gyoza“ koldūnus. Tai – strateginis sprendimas, atsižvelgiant į Japonijos maisto kultūrą, kurioje žuvies gaminiai užima ypatingą vietą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lankytojų susidomėjimas „Viči“ produkcija jau dabar rodo, kad pasirinkimas buvo teisingas – dalyviai aktyviai ragauja ir domisi gaminių kokybe, o tai – svarbus žingsnis siekiant įsitvirtinti Azijos rinkoje.

Derybos už parodos ribų

„Foodex Japan 2025“ paroda yra tik vienas iš svarbių „Vičiūnų“ grupės tikslų šios viešnagės metu. Įmonės atstovai taip pat suplanavę susitikimus su potencialiais klientais ir partneriais, siekdami ilgalaikių bendradarbiavimo galimybių.

REKLAMA

„Vičiūnų“ grupė didžiuojasi savo komanda, kuri pristato mūsų gaminius vienoje didžiausių Japonijos parodų. Tai ne tik įmonės, bet ir visos Lietuvos maisto pramonės sėkmės žingsnis į tarptautines rinkas.

Parodos organizatoriai skaičiuoja, kad šiemet parodoje dalyvauja daugiau nei 3 000 įmonių iš 70 pasaulio šalių, todėl konkurencija dėl dėmesio – milžiniška. „Vičiūnų“ komanda tiki savo produktų kokybe ir yra pasiruošusi įrodyti, kad europietiškos gaminių tradicijos gali užkariauti ir reiklios Japonijos rinkos pirkėjų širdis.

Straipsnį parengė: „Vičiūnų grupė”.

Gairės:
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Gairės:
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų