• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Operatyviai reaguodama į mobiliojo ryšio rinkoje aktyvėjančią konkurenciją ir agresyvėjančią jų rinkodarą, „Tele2“ parengė atsaką. Šiandien bendrovė pasiūlė neribotus pokalbius ir SMS už 21 Lt/mėn.

Operatyviai reaguodama į mobiliojo ryšio rinkoje aktyvėjančią konkurenciją ir agresyvėjančią jų rinkodarą, „Tele2“ parengė atsaką. Šiandien bendrovė pasiūlė neribotus pokalbius ir SMS už 21 Lt/mėn.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar vakar „Bitės“ naujasis vadovas Fredas Hrenchukas surengtoje konferencijoje sakė, kad bus ir naujų sprendimų, kurie turėtų keisti Lietuvos mobiliojo ryšio rinką. „Lietuvoje nėra kainų lyderio. Jei kas ir pasiūlo mažesnę kainą nei konkurentas, šis pokytis bus toks mažas, kad galiausiai mėnesio gale už tuos pinigus galėsite nusipirkti bokalą alaus“, – sakė jis.

REKLAMA

„Bitė“ nuo lapkričio 6 d. pasiūlė planą „Laisvė“, kainuosiantį 22 litus ir leisiantį neribotai kalbėtis bei siųsti SMS.

„Tele2“ priėmė iššūkį

Antradienį žiniasklaidoje buvo pasirodęs „Tele2“ atstovų komentaras, kad „Bitė“ pradėjo pavojingą žaidimą, tačiau kitos bendrovės privalės į jį įsijungti.

„Norime pasidžiaugti, kad ir vėl, kaip visuomet, „Tele2“ gali pasiūlyti geriausią kainą bei didžiausią ryšio padengimą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak bendrovės atstovų, nors telekomunikacijų rinka šiek tiek krinta, „Tele2“ rodikliai tik gerėja. Bendrovės klientų skaičius šiemet pasiekė rekordinius skaičius, demonstravo pelno augimą, ryšio kokybės pagerėjimą bei išlaikė bendrovės, perviliojančios daugiausia klientų statusą.

„Vienas didžiausių „Tele2“ iššūkių – efektyvumas. Palyginus kitose bendrovėse ir pas mus dirbančių žmonių skaičių, skirtumas yra milžiniškas. Visi stebisi, kaip mes susitvarkome. O mane stebina, kam tiek kitur darbuotojų apskritai reikia“, – sakė P. Masiulis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paskutinių tyrimų duomenimis, 62 proc. Lietuvos gyventojų žino, kad „Tele2“ gali pasiūlyti mažiausią kainą.

Revoliuciją numalšino humoru

Konferencijos metu „Tele2“ parodė „Bitė“ reklamą, skelbiančią „mobiliojo ryšio revoliuciją“. „Ši revoliuciją truko vos vieną dieną“, – su šypsena sakė Petras Kirdeika, „Tele2“ Komercijos departamento direktorius.

REKLAMA

Savo ruožtu „Tele2“ į informacijos sklaidos kanalus jau paleido savo atsakomąją reklamą, kurioje pristatomas neribotų pokalbių ir SMS už 21 Lt planas ir teigiama, kad „čia („Tele2“- aut. past.) visada geriausia“. Naująjį planą gali pasirinkti tiek nauji, tiek jau esantys „Tele2“ klientai.

„Tele2“ atstovai tikina, kad ryšio sutrikimų dėl išaugusio apkrovimo nebijo. „Gal iš pradžių žmonės ir naudosis kiek daugiau nei paprastai, bet ilgainiui vėl normalizuosis. Žmonės negali kalbėtis be galo ir daugiau nei jiems reikia“, – sakė P. Kirdeika.

REKLAMA

"Bitė" nesistebi

Netrukus po "Tele2" pateikto pasiūlymo, buvo išplatintas „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktoriaus Prano Kuisio komentaras.

„Nieko netikėto, kainos skirtumų nebeliko, tad dabar klientai drąsiai gali rinktis geriausią kokybę ir rūpestį jais. Kiekvienas vartotojas sutiks, kad mokėti vienu litu daugiau už pridėtinę vertę, kurią suteikia „Bitė“, tikrai apsimoka. Pridėtinė vertė ar paslaugos, kurias gauna „Bitės“ klientai – telefonų remonto garantinis per tris darbo dienas, išlaidų kontrolė realiu laiku, tikslios sąskaitos garantija, telefonų draudimas, paslauga „Rūpestingi tėvai“, jokių ilgalaikių įsipareigojimų sutartimis ir daugybė kitų dalykų, kurie galioja ne tik naujiems, bet ir esamiems „Bitės“ klientams“, - teigia P. Kuisys.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų