Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai nežiurekit ką jums diktoja ES,pas choholus visai nėra jokios Tech.apžiuros.
Ne automobilio amžius ar net nuvažiuoti kilometrai lemia techninį stovį. Jeigu esi protingas ir atsakingas pilietis ar pilietė,visada turi galimybę pasitikrinti ir sutvarkyti transporto priemonę autoservise. O kai autoomobiliu naudojasi tie, kurie tik moka vairą sukti ir pedalius spausti, nepadės EK debilizmas.
Pirma reikia kelius sutvarkyti ir eurosajunga pasiųsti ant trijų raidžių, kartu su mūsų bepročiais.
Kam tu techu reikia isvis,tik pinigam paimt...
Saugumas keliuose priklauso nuo kelių būklės,jų apšvietimo.
Tai gal šiaip padaryti kaip visam normaliame pasaulyje kad ir atoservisai normalūs galėtų tas technikines "pravaryti". Gal laikas naikinti monopolija šitoje srityje? Atvažiuoja žmogus į servisą, susitvarko automobilį ir išvažiuoja su technikine apziūra.
Nors vienas ministras mąstantis
@vėjas
pritariu!
Visų pirma – kur statistika, kad avarijos kyla dėl „klibančių šarnyrų“ ar „perdegusių lempučių“? Didžioji dalis eismo įvykių įvyksta dėl žmogiškų klaidų – ne dėl to, kad kažkas nepasitikrino lemputės. Atsakingi vairuotojai ir taip rūpinasi technine būkle – tam nereikia „ekspertų per prievartą“.
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos
Visų pirma – kur statistika, kad avarijos kyla dėl „klibančių šarnyrų“ ar „perdegusių lempučių“? Didžioji dalis eismo įvykių įvyksta dėl žmogiškų klaidų – ne dėl to, kad kažkas nepasitikrino lemputės. Atsakingi vairuotojai ir taip rūpinasi technine būkle – tam nereikia „ekspertų per prievartą“.
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos. Debilizmas, ne kitaip.
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos. Debilizmas, ne kitaip.
Čia problema piniguose ir seniausi auto gali praeiti iš pirmo karto , bet neleidžia . Nors prieš patikra patikrinamas automobili servise , man vis rasdavo priežastis ir nepraleisdavo , nes buvo automobilis senas , bet tvarkingas , turėjau kęsti dalis kuriu nereikėjo, nes tech apžiūros pažymėjo , nuvariau i kita tech apžiūra nerado , tai skambino kuris pažymėjo ir turėjau vistiek keisti
REKLAMA
REKLAMA
Techninių apžiūrų centruose lauktų dideli pokyčiai: vardija, kas pasikeistų