„Volfas Engelman“ žiniomis, alaus pardavimai Taivane ūgtelėjo smarkiai, nes jau gauta žinia iš platintojų dėl neplanuoto užsakytos produkcijos papildymo.
„Džiaugiamės tokia taivaniečių reakcija, tai mums svarbu pirmiausia ne komerciniu, bet vertybiniu atžvilgiu. Labai malonu atsidurti tokio pozityvaus veiksmo centre ir atstovauti savo šaliai. Beje, galima pasakyti, kad taivaniečiai išsirinko puikų derinį, nes iš tiesų kai kurių rūšių alus puikiai dera su šokoladu“, – sako Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.
Pasak jo, bendrovė savo produkciją eksportuoti į šią šalį pradėjo neseniai. „Patekti į tokią rinką – sudėtingas procesas, tačiau nėra nieko neįmanomo. Ilgai ir nuosekliai dirbome, kad tai pasiektume, ir mūsų produkcijos pardavimai Taivane dabar yra pastovūs. Tikime, kad ši taivaniečių padėka padidins mūsų apsukas ir atsiras dar daugiau „Volfas Engelman“ mylėtojų šioje šalyje“, – teigia M. Horbačauskas.
„Volfas Engelman“ pardavimai per praėjusius metus, palyginti su 2019-aisiais, išaugo 12,6 proc. ir pasiekė 55,5 mln. eurų. Praėjusiais metais bravoras toliau sėkmingai didino ir eksporto apimtį, plėtė savo vartotojų ratą užsienio rinkose. Bendrovės produkcijos pardavimai Rusijoje, Pietų Korėjoje, Japonijoje ir kitose šalyse augo apie 47 proc. Anot M. Horbačausko, tai lėmė ilgalaikiai tvarūs ryšiai su užsienio partneriais ir augantis vartotojų pasitikėjimas užsienio rinkose.