• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skubiai kreipiasi į lojalumo kortelės „Ačiū“ naudotojus – liko paskutinė savaitė išnaudoti per 2023 metus kortelėje sukauptus taip vadinamuosius „Maximos“ pinigus. Tuo pasirūpinti pirkėjus ragina iki vasario 29 dienos.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skubiai kreipiasi į lojalumo kortelės „Ačiū“ naudotojus – liko paskutinė savaitė išnaudoti per 2023 metus kortelėje sukauptus taip vadinamuosius „Maximos“ pinigus. Tuo pasirūpinti pirkėjus ragina iki vasario 29 dienos.

REKLAMA

„Maxima“ primena, kad kaip ir kasmet, laiku neišnaudojus per metus sukauptų „Maximos“ pinigų, pirmąją pavasario dieną jie bus anuliuoti bei pradėti kaupti iš naujo.

Kiekvieno apsipirkimo metu pirkėjams naudojant „Ačiū“ kortelę sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – net 5 proc. – kaupiami visą mėnesį nuo įkurtuvių apsiperkant naujai atidarytose prekybos tinklo parduotuvėse. Pabrėžiama, kad vieno apsipirkimo metu „Maximos“ pinigais galima padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

Kasdien naudoja 300 tūkst. klientų

Prekybos tinklo duomenimis, kasdien apsiperkant „Ačiū“ kortele pasinaudoja apie 300 tūkst. pirkėjų. „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė teigia, kad kiekvieną mėnesį lojalumo kortelės turėtojams pervedama 1,8 mln. eurų „Maximos“ pinigų.

REKLAMA
REKLAMA

„Ačiū“ kortelė, kurią turi daugiau nei 1,9 mln. klientų, yra ne tik padėka, bet ir naudų garantas, o taip pat reali galimybė sutaupyti lojaliems pirkėjams, kurie nuolat ateina apsipirkti į „Maximos“ parduotuves. Braukdami šią lojalumo kortelę mūsų pirkėjai vos per vieną mėnesį vidutiniškai sutaupo 21 mln. eurų“, – sako „Maximos“ atstovė.

REKLAMA

Pasitikrinti, koks yra einamuoju periodu sukauptas „Maximos“ pinigų likutis, galima asmeninėje „Ačiū“ paskyroje bei mobiliojoje „Maximos“ programėlėje – joje taip pat pateikiamos ir kitos nuolaidos bei įvairūs pasiūlymai. Be to, „Maximos“ pinigų likutį pirkėjai gali matyti ir apsipirkimo kvite, šią informaciją gali suteikti ir kasininkas.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė dalinasi, kad dalis pirkėjų sukauptus „Maximos“ pinigus išnaudoja dar iki metų galo, o kiti – taip pat nelaukia paskutinių dienų, kol dar galima jais pasinaudoti.

REKLAMA
REKLAMA

„Rūpindamiesi pirkėjais, kad šie neprarastų sukauptų „Maximos“ pinigų, o taip pat ir galimybės sutaupyti, dar kartą primename – sukauptus „Maximos“ pinigus reikėtų išleisti iki vasario 29 dienos. Kitu atveju, per metus kaupti pinigai anuliuosis ir bus pradėti kaupti iš naujo“, – pabrėžia I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Papildomos lojalumo kortelės „Ačiū“ naudos

Šių metų pradžioje į lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves sugrįžo pirkėjų pamėgta akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“, kurios metu, perkant už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, galima įsigyti prekę vos už 1 centą. Iki šiol toks akcijos formatas buvo taikomas naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kiekvieną savaitę lojalumo kortelės turėtojai „beveik už ačiū“ gali įsigyti vis kitą pamėgto prekės ženklo prekę – nuo aliejaus iki kondensuoto pieno – ir taip sutaupyti. Įvykdžius sąlygas ir nuskenavus akcijos prekę kasoje, jai automatiškai pritaikoma 1 cento kaina.

„Po pertraukos į mūsų parduotuves sugrįžusi akcija, kurios metu pirkėjai gali įsigyti vis kitą žinomo ir pamėgto prekės ženklo prekę „beveik už ačiū“, jau spėjo sulaukti susidomėjimo ir pirkėjų įvertinimo. Prekės, kurias kiekvieną savaitę perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele galės įsigyti vos už 1 centą, kruopščiai atrenkamos atsižvelgiant į mūsų pirkėjų įpročius bei aktualumą. Džiaugiamės, kad pirkėjai, kurie nuolat sugrįžta apsipirkti į „Maxima“ parduotuves, vis dažniau pasinaudoja šia akcija ir turi realią galimybę sutaupyti“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA

Be to, lojalumo kortelės „Ačiū“ naudų sistemoje veikia ir 12 metų gyvuojantis „Mažylių“ klubas, kurio daugiau nei 130 tūkst. narių kūdikių sauskelnes, vaikiškus drabužius, kūdikių maistą ir kitas mėgstamas prekes įsigyja mažesnėmis kainomis.

„Tai populiarusis, vaikus auginančių pirkėjų plačiai naudojamas mūsų klubas, kurio nariai gali naudotis tik jiems skirtais pasiūlymais ir ilgalaikėmis nuolaidomis, taip pat gauti aktualios informacijos bei patarimų“, – priduria I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų