Pasaulinė finansų krizė daugelį bendrovių verčia pergalvoti savo veiklos strategijas. Vienos ketina susiveržti diržus, kitos planuoja plėtrą, trečios gi tikriausiai turėtų galvoti apie savo šūkio keitimą. Tai labiausiai galioja bankininkystės sektoriui, kuris, anksčiau viliojęs skambiomis, patikimumą spinduliuojančiomis antraštėmis, dabar džiaugiasi valstybių finansinėmis injekcijomis.
Tinklalapis „Brandrepublic“ sudarė 20-ies šūkių sąrašą, kurių kompanijos dabar turėtų gailėtis. „Balsas.lt“ pateikia geriausius iš jų:
„Lehman Brothers“: „Where Vision gets built“ („kur kuriamos vizijos“ – red.)
„Capital One“: „What‘s in Your Wallet“? („kas tavo piniginėje?“ – red.)
„Fortis“: „Here today. Where tomorrow?“ („Šiandien čia. Kur rytoj?“ – red.)
„IndymacBank“: „You can count on us...“ („Galite mumis pasitikėti“ – red.)
„Washington Mutual“: „Whoo hoo!”