AB „Anykščių vynas“ pajamos pernai išaugo 38 procentais.
Natūralių ir autentiškų gėrimų gamintojos AB „Anykščių vynas“ apyvarta per praėjusius metus išaugo 38 proc. iki 46,565 mln. litų, o grynasis neaudituotas pelnas siekė 727,4 tūkst. litų. Per 2006 metus bendrovė uždirbo 2,118 mln. litų pelno.
Pasak AB „Anykščių vynas“ direktoriaus Mariaus Gudausko, gerus pardavimus lėmė puikiai suplanuota rinkodara, didelės investicijos į prekių ženklų atnaujinimą.
Praėjusiais metais sparčiausiai augo „Ledo“ degtinės, trauktinės „Bobelinė“ ir brendžio „Forum“ pardavimai. Šių gėrimų atitinkamai buvo parduota 79,1 proc., 17,7 proc. ir 6,5 proc. daugiau. Pernai daugiau produkcijos nupirko visi didmeniniai pirkėjai.
„Dėl didelių investicijų į prekių ženklų atnaujinimą išaugo gėrimų pardavimai, tačiau sumažėjo grynasis įmonės pelnas. Jis taip pat mažėjo ir dėl išaugusių medžiagų, žaliavų bei pakuotės kainų“, - sako M. Gudauskas.
„Anykščių vyno“ gaminams produkcija pernai buvo eksportuojama į Angliją, Airiją, Austriją, Latviją, Estiją, Vokietiją, Vengriją, Lenkiją.
Praėjusiais metais bendrovė dalyvavo įvairiuose tarptautiniuose degustacijos konkursuose. Net keturiuose atnaujinta „Ledo“ degtinė buvo apdovanota medaliais.