Kitą savaitę, balandžio 19 d., prasideda darbų priėmimas aštuntą kartą rengiamam lietuviškos reklamos festivaliui „ADrenalinas“. Tradiciniu tapusio festivalio organizatoriai, Lietuvos reklamos agentūrų asociacija (KOMAA), tikisi sulaukti apie 200 lietuviškos reklamos kūrėjų darbų, įgyvendintų per paskutinius metus.
KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio teigimu, šiais metais tikimasi sulaukti dar įdomesnių nei anksčiau lietuviškos reklamos darbų, kuriuos sunkmetis būtų paveikęs į gerąją pusę ir paskatinęs kūrybingumą.
„Kokybiškų ir įdomių darbų skaičių turėtų padidinti ir tai, jog šiais metais darbų pateikimo procesas yra dar patogesnis – dalyviai konkursinę medžiagą iki gegužės 24 d. galės talpinti ir juos redaguoti specialioje festivalio svetainėje www.komaa.lt“, - sako G. Šeputis.
Birželio 4 d. „Forum Palace“ vyksiančiame festivalyje „ADrenalinas“ aukso, sidabro ir bronzos apdovanojimai bus įteikti kūrybingiausiems autoriams 18 kategorijų: už geriausius dizaino sprendimus, banerius, internetines svetaines, virusines kampanijas, išorinę reklamą, netradicinės reklamos sprendimus, paslaugų reklamą spaudoje, produktų reklamą spaudoje, paslaugų reklamą TV ir kine, produktų reklamą TV ir kine, radijo reklamą, reklamos kampaniją, socialinę reklamą ir už tiesioginės rinkodaros sprendimus. Šiais metais pirmą kartą bus apdovanoti ir naujos kategorijos, už geriausius vizualinius sprendimus spaudoje, išorės reklamoje ir televizijoje, nugalėtojai.
Daugiausiai komisijos taškų surinkęs darbas bus apdovanotas „Grand Prix” prizu, o užsakovas bus pagerbtas „Metų kliento” apdovanojimu. Geriausius reklamos festivalio darbus rinks kompetentinga komisija, kurią sudarys 5 Lietuvos reklamos specialistai - „Not Perfect | Y&R” direktorius Paulius Senūta, „Milk” direktorius Marius Petrukaitis, „VRS grupės” kūrybos direktorius Simonas Tarvydas, „Adell Taivas Ogilvy” kūrybos direktorius Galmantas Sasnauskas, „Lowe age” kūrybos direktorius Andrius Verseckas - ir 5 profesionalai iš užsienio.
2009 m. lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“ „Metų agentūra“ buvo išrinkta „Milk”, „Grand Prix" prizą iškovojo agentūros „Milk” darbas „Detektorius“, o „Metų klientu" buvo paskelbtas mobilaus ryšio operatorius „Omnitel“.
Šiandien KOMAA Lietuvoje vienija 21 kūrybinę ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančią įmonę. Asociacijos tikslas yra kelti reklamos rinkos lygį ir ginti reklamos rinkos dalyvių interesus. KOMAA taip pat yra paskyrusi savo atstovą į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją bei yra Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi jo narė.