Išankstiniais tyrimų bendrovės „International Data Corporation“ (IDC) duomenimis, per tris šių metų mėnesius gamintojai visame pasaulyje pardavė iš viso 310,8 mln. išmaniųjų telefonų – 6,6 proc. mažiau negu tuo pat laikotarpiu pernai.
Bendri išmaniųjų telefonų pardavimai pasaulio rinkoje mažėjo šeštą ketvirtį iš eilės.
Remdamasi šiais rezultatais, IDC daro išvadą, jog bendri išmaniųjų telefonų pardavimai šiemet vėl sumažės, tačiau „Huawei“ aiškiai nepasiduos šiai tendencijai.
„Vis labiau aiškėja, jog „Huawei“ yra pasiryžusi stiprinti savo pozicijas mobiliųjų prietaisų pasaulyje ir jos pagrindinis arkliukas yra išmanieji telefonai“, – pareiškė IDC mobiliųjų prietaisų programos direktorius Ryanas Reithas.
Pasak jo: „padėtis bendroje išmaniųjų telefonų rinkoje tebėra sudėtinga beveik visuose jos segmentuose, tačiau „Huawei“ sugebėjo savo telefonų pardavimus padidinti 50 procentų.“
Pietų Korėjos vartojimo elektronikos milžinė „Samsung“ pirmąjį ketvirtį pardavė 71,9 mln. išmaniųjų telefonų – 8,1 proc. mažiau negu tuo pat laikotarpiu pernai.
Tuo tarpu „Huawei“ savo telefonų pardavimus padidino net 50,3 proc. iki 59,1 mln. vienetų.
„Apple“ sausio–kovo mėnesiais pardavė 36,4 mln. išmaniųjų telefonų „iPhone“ – net 30,2 proc. mažiau negu 2018 metų pirmąjį ketvirtį, parodė IDC skaičiavimai.
Pasak bendrovės ekspertų, bendras brangesnių išmaniųjų telefonų rinkos augimo lėtėjimas rodo, jog žmonės vis ilgiau naudojasi turimais išmaniaisiais ir neskuba jų keisti naujais.
„Vartotojai dabar ilgiau nekeičia savo telefonų naujais, nes naujesni modeliai, kurie yra ir brangesni, jų nesudomina tiek, kad jie nuspręstų juos įsigyti“, – pažymėjo IDC atstovas Anthony Scarsella (Entonis Skarsela).
„Be to, rinkoje jau laukiama 5G telefonų, taigi vartotojai galbūt nori sulaukti, kol pradės veikti naujosios kartos mobiliojo ryšio tinklai ir prekyboje atsiras jam skirtų prietaisų“, – pridūrė jis.