„Šiuo metu visi laivai yra parduoti - trys laivai buvo parduoti varžytinėse, du - laisvame pardavime, suradus pirkėją per skelbimus. (...) Iš garantinio fondo gautomis ir įmonės lėšomis šiandien bus atsiskaitoma su pirmos eilės kreditoriais - beveik visais įmonės darbuotojais, ir liks tik delspinigiai ir palūkanos keliems darbuotojams. Dabar iš viso bus išmokėta 1,584 mln. eurų“, - BNS teigė LJL bankroto administratorius Dalius Volskis.
Anot jo, du paskutiniai LJL laivai parduoti liepos pabaigoje: už 1,4 mln. JAV dolerių (1,26 mln. eurų) - laivas „Venta“, kuris buvo įkeistas pagrindinei LJL akcininkei bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ ir kitai valstybės įmonei „Smiltynės perkėla“. Didžiausiam LJL kreditoriui SEB bankui įkeistas laivas
„Raguva“ parduotas už 1,35 mln. JAV dolerių (1,21 mln. eurų).
Abiejų laivų pirkėjai neatskleidžiami, tačiau, pasak D.Volskio, tai - užsienio bendrovės.
„Toliau pardavinėsime likusį įmonės turtą, biuro įrangą, bandysime susigrąžinti likusias skolas iš užsienio“, - kalbėjo LJL administratorius.
Gegužę už 4,42 mln. eurų parduoti du LJL laivai - „Voruta“ ir „Romuva“, o kovą - už 1,75 mln. eurų - „Deltuva“. Visi jie buvo įkeisti SEB bankui.
Klaipėdos apygardos teismas gegužę pripažino LJL bankrutavusia ir leido pradėti įmonės likvidavimo procesą.
Teismui pernai gruodį iškėlus bankroto bylą LJL, skelbta, kad įmonės įsiskolinimai 2015 metų spalio pabaigoje viršijo 22,5 mln. eurų, iš kurių 12,814 mln. eurų - SEB banko paskolos likutis, o skola darbuotojams - 1,54 mln. eurų.