Jos teigimu, jeigu „Maxima“ Lietuvoje yra vienas mėgstamiausių prekės ženklų, tai Latvijoje taip niekada nebuvo net iki skaudžios nelaimės.
„Ir taip „Maximos“ pozicija Latvijos vartotojų akyse nebuvo aukšta. Aš galvočiau, kad „Maximai“ kaip prekiniui ženklui Latvijoje yra kilusi didžiulė grėsmė, todėl kad per asmeninį santykį prekinio ženklo tai koks tu esi darbdavys, koks tu esi verslo partneris, kokius tu rangovus samdaisi arba į kokias tu patalpas eini, kur lūžta stogai ir yra užmušami žmonės, tai apie tave kaip prekinį ženklą viską pasako.
Kadangi yra labai konkretus, tiesioginis, tragiškas asmeninis ryšys ir Latvijoje jiem tikrai reikėtų rimtai apgalvoti, kad tikriausiai ilgalaikėje perspektyvoje „Maxima“ kaip prekinis ženklas, kažin, ar galės eiti tuo pačių ženklu“, -Žinių radijui sakė Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.
Jos manymu, Lietuvoje susiformavusiam „Maximos“ įvaizdžiui nelaimė Rygoje didelės įtakos neturės nei trumpalaikėje, nei ilgalaikėje perspektyvoje.