• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Specialistė: „Maxima“ Latvijoje turės keisti prekės ženklą

Komunikacijos agentūros IDEA GROUP vadovė Lietuvai Ieva Vozbutaitė-Beliauskė sako, kad „Maximos“ pozicijos Latvijoje rimtai susvyravo. Ir nesvarbu, kad dėl parduotuvės griūties Rygoje „Maxima“ nekalta.

Komunikacijos agentūros IDEA GROUP vadovė Lietuvai Ieva Vozbutaitė-Beliauskė sako, kad „Maximos“ pozicijos Latvijoje rimtai susvyravo. Ir nesvarbu, kad dėl parduotuvės griūties Rygoje „Maxima“ nekalta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 Jos teigimu, jeigu „Maxima“ Lietuvoje yra vienas mėgstamiausių prekės ženklų, tai Latvijoje taip niekada nebuvo net iki skaudžios nelaimės.

REKLAMA

 „Ir taip „Maximos“ pozicija Latvijos vartotojų akyse nebuvo aukšta. Aš galvočiau, kad „Maximai“ kaip prekiniui ženklui Latvijoje yra kilusi didžiulė grėsmė, todėl kad per asmeninį santykį prekinio ženklo tai koks tu esi darbdavys, koks tu esi verslo partneris, kokius tu rangovus samdaisi arba į kokias tu patalpas eini, kur lūžta stogai ir yra užmušami žmonės, tai apie tave kaip prekinį ženklą viską pasako.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi yra labai konkretus, tiesioginis, tragiškas asmeninis ryšys ir Latvijoje jiem tikrai reikėtų rimtai apgalvoti, kad tikriausiai ilgalaikėje perspektyvoje „Maxima“ kaip prekinis ženklas, kažin, ar galės eiti tuo pačių ženklu“, -Žinių radijui sakė Ieva Vozbutaitė-Beliauskė.

 Jos manymu, Lietuvoje susiformavusiam „Maximos“ įvaizdžiui nelaimė Rygoje didelės įtakos neturės nei trumpalaikėje, nei ilgalaikėje perspektyvoje.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų