Vilnietė Akvilė viename iš socialinių tinklų skundėsi, kad „Maximoje“ įsigijo sugedusią mėsą, už kurią pinigų jai niekas nesiruošė grąžinti.
Savo įrašu ji sutiko pasidalinti ir su portalo tv3.lt skaitytojais.
„Sveiki visi! Noriu pasidalinti apie apsipirkimą parduotuvėje „Maxima“. Būkite atsargūs, ten pirkdami mėsą.
Rugpjūčio 12 d. Naugarduko g. 84, esančioje parduotuvėje, Vilniuje įsigijome vytintą mėsą „Jamon Serrano“. Pirkdami prekę apžiūrėjome, tačiau vakare ištraukę kumpį iš šaldytuvo pamatėme, kad per kelias valandas mėsa supelijo“, – rašė mergina.
Ji pasakojo, kad kitą dieną nuvyko į parduotuvę.
„Rugpjūčio 13 d. atvykome į parduotuvę grąžinti pirkinį. Deja, neturėjome pirkimo čekio. Todėl parduotuvės, informacijos skyriuje mums buvo pasakyta, kad žiūrėtume, ką perkame. Neturime čekio, todėl pinigų mums niekas negrąžins. Pasiūlėme peržiūrėti parduotuvės kameras, kad darbuotoja įsitikintų, kad kumpį tikrai pirkome. Ji atsakė, kad be vadovės to neįmanoma padaryti, o ji šiuo metu atostogauja.
Patikrinę parduotuvės šaldytuvą, radome tą patį kumpį dar blogesnės būklės“, – piktinosi Akvilė.
Ji stebėjosi, kaip prekybos tinklas gali pardavinėti tokius produktus, todėl viešai į jį kreipėsi socialiniame tinkle.
„Maxima“, ar jūs tikrai siūlote savo klientams pirkti tokias prekes ir prisiimate atsakomybę dėl mūsų visų sveikatos?
Esmė yra ne apie negrąžintus pinigus, bet apie maisto kokybę bei saugumą“, – rašė mergina.
Produktai greičiau genda dėl karščio?
Prekybos tinklo „Maxima“ Kokybės ir kontrolės skyriaus vadovė Ugnė Ulickienė dėkojo pirkėjai, kuri atkreipė dėmesį ir atsiprašė jos dėl susiklosčiusios situacijos.
„Gavę informaciją apie galimai mūsų prekybos tinkle įsigytą nekokybišką maisto prekę, nedelsdami pradėjome vidinį patikrinimą tiek parduotuvėse, tiek sandėlyje. Visiems objektams buvo pranešta apie galimą neatitiktį ir informuota, kad aptikus kokybinį ar maisto saugos neatitikimą bet kurio galiojimo minėtoje prekėje, ji būtų nedelsiant išimta iš lentynos bei utilizuota. Kol kas daugiau kokybinių pažeidimų nenustatyta.
Mūsų parduotuvių darbuotojai nuolatos vykdo kokybės kontrolę, kurios metu yra tikrinami maisto produktų galiojimo terminai, laikymo sąlygos bei atsekamumas. Visada dėmesingai peržiūrime maisto produktus, o pastebėjus, kad jie neatitinka kokybės reikalavimų, nedelsiant išimame iš prekybos“, – tikino prekybos tinklo kontrolės skyriaus vadovė.
Taip pat ji priminė pirkėjams, kad šiomis dienomis vyraujant ypač aukštai oro temperatūrai greitai gendančių prekių transportavimas į maistui saugią ir vėsią aplinką svarbus dar per pirmąsias 30 min. nuo įsigijimo.
„Kadangi greitai gendantį maistą laikant ne šaldytuve esant aukštai oro temperatūrai tiek lauke, tiek automobilyje ar patalpose, kokybiškos maisto prekės gali sugesti ar supelyti ypač greitai.
Nusipirkus greitai gendančių maisto produktų svarbu kuo skubiau juos įdėti į šaldytuvą, jeigu jie nėra suvartojami iškart“, – patarė U. Ulickienė.
Ji siūlė pirkėjams apie nekokybiškus produktus pranešti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją
„ Norime patikinti, kad įsigijus nekokybišką gaminį ir pateikus pirkimo kvitą ar kitą papildomą informaciją, kuri patvirtintų pirkimo faktą, visada klientams yra grąžinami pinigai“, – teigė U. Ulickienė.
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba irgi patikino, kad įsigijęs nekokybiškus maisto produktus (kol nesibaigė jo tinkamumo vartoti terminas), vartotojas visų pirma turėtų kreiptis į prekybos vietą ir reikalauti jį pakeisti kitu, tinkamos kokybės produktu (turėti įsigijimo čekį) arba prašyti grąžinti sumokėtus pinigus.
Jei toks reikalavimas netenkinamas – galima kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą.