85 proc. investicijų planuojama finansuoti ES lėšomis, „Lietuvos geležinkelių“ dalis sudarys 15 proc., BNS informavo bendrovės atstovas Tadas Valančius.
„Per artimiausius dvejus metus pagal pervažų modernizavimo programą, bus investuota daugiau kaip 10 mln. eurų. Šios investicijos leis atnaujinti vaizdo stebėjimo ir signalizacijos sistemas, įdiegti modernius ženklinimo sprendimus, saugias perėjas pėstiesiems, padidinti saugumo lygį visiems eismo dalyviams“, – pranešime spaudai teigė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Pasak bendrovės, iki 2021 metų planuojama iš esmės atnaujinti 12 judriausių pervažų. Didžioji dalis jų bus įrengta vadinamajame IX transporto koridoriuje (Vilnius-Klaipėda), kurį iki 2022 metų numatoma elektrifikuoti. Per artimiausius metus taip pat bus atnaujintos pervažos Lentvaryje ir Plungėje.
Projektavimo darbams prasidėjus, šių metų rugsėjo mėnesį planuojama paskelbti rangos darbų ir juos lydinčių darbų paslaugų pirkimus.
Pirmadienį Lietuvoje paskelbta „Pervažų savaitės“ pradžia. Šią savaitę 17 judriausių pervažų visoje Lietuvoje bus vykdomi specialūs reidai, kurių metų „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai kartu su policijos bei Lietuvos transporto saugos administracijos atstovais fiksuos gyventojų daromus pažeidimus geležinkelio zonoje.