„Tų šalių srautas nėra didelis, bet šiuo laiku mums jis yra gana svarbus, nes bendros tendencijos nėra geros. Dėl tų krovinių pakankamai nuoseklų darbą dirba ne tik rumunai, bet ir mūsų kaimyninės šalys. Rumunų pastangų mes nelabai jaučiame – mums didesnį poveikį daro Latvijos uostai, iš jų jaučiame nemažą konkurenciją“, – aiškina V. Šileika.
Pasak jo, Centrinės Azijos kroviniai į Klaipėdą dažniausiai keliauja iš Kazachstano ar Tadžikistano: dalis jų vežama konteineriuose, o pastaruoju metu į Centrinę Aziją per Klaipėdą buvo išgabenta daug vėjo jėgainių: „Tų krovinių apimtį tiksliai įvardyti būtų gana sudėtinga – manau, kad tai galėtų būti iki milijono tonų per metus, arba 2-3 proc. Toks kiekis nėra didelis, bet labai svarbus. Todėl kova dėl tų šalių yra gana įtempta“.