Iki 2009 metų pabaigos „Siemens“ praneša modernizuosianti Vilniaus bei Kauno oro uostus. Įgyvendinus 1,069 mln. litų vertės Kauno bei 5,713 mln. litų kainuosiantį Tarptautinio Vilniaus oro uosto modernizavimo projektus oro uostai bus saugesni.
Pagrindinis Kauno oro uosto modernizavimo projekto tikslas – oro uosto tobulinimas. Pasak bendrovės pranešimo, aviacinis saugumas bus užtikrintas praplečiant peroną, kadangi esant mažam peronui sumažėja orlaivių manevravimo laukas, tai trukdo greitam orlaivių judėjimui ir jų pastatymui. Pastarąją problemą turėtų išspręsti įrengti kilimo-tūpimo tako įriedėjimo ir išriedėjimo keliai bei magistralinis riedėjimo takas.
„Tarptautiniame Vilniaus oro uoste pagrindinė užduotis yra įrengti Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos nustatytos II tūpimo kategorijos signalinių žiburių sistemą kilimo ir tūpimo take. Tokias sistemas 2007 metais „Siemens“ instaliavo Kauno bei Palangos oro uostuose“, – pranešime cituojamas UAB „Siemens“ Pramonės ir transporto sprendimų skyrių direktorius Kęstutis Čiplys.
Vilniaus oro uoste bus instaliuojami papildomi žiburiai, o žemesnio intensyvumo žibintai bus pakeisti aukšto intensyvumo žibintų sistema, kuriai naudojamos ilgaamžės, energiją taupančios halogeninės lempos. Tai padidins matomumą bei pakels orlaivių manevravimo saugumo lygį. Tuo pačiu bus sprendžiami ir elektros tiekimo sistemos modernizavimo bei atnaujinimo klausimai, anot pranešimo, leisiantys padidinti elektros energijos tiekimo patikimumą oro uosto kilimo ir tūpimo tako šviesų signalinei sistemai.
Kaune „Siemens“ oro uosto modernizavimo projektą įgyvendins kartu su partneriu UAB „Edrija“, o Vilniaus oro uoste kompanijai atskirus darbus atlikti padės subrangovai.