• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

2025 m. gegužės 20–21 d. Amsterdame vykusi tarptautinė PLMA „World of Private Label“ paroda – viena didžiausių pasaulyje platformų, skirtų privatiems prekių ženklams. Kasmet ji suburia tūkstančius gamintojų, prekybininkų ir pirkėjų iš daugiau nei 125 šalių.

2025 m. gegužės 20–21 d. Amsterdame vykusi tarptautinė PLMA „World of Private Label“ paroda – viena didžiausių pasaulyje platformų, skirtų privatiems prekių ženklams. Kasmet ji suburia tūkstančius gamintojų, prekybininkų ir pirkėjų iš daugiau nei 125 šalių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šių metų parodoje ypatingas dėmesys buvo skirtas inovatyviems sprendimams, naujoms rinkos tendencijoms bei debiutuojantiems dalyviams. Tarp jų – ir „Vičiūnų grupė“, kuri pirmą kartą pristatė savo stendą šiame tarptautiniame renginyje.

REKLAMA

Svarbus žingsnis į pasaulinę rinką

Dalyvavimas PLMA žymi dar vieną reikšmingą „Vičiūnų grupės“ žingsnį stiprinant savo pozicijas tarptautinėje rinkoje. Lietuvoje ir Europoje gerai žinoma dėl aukštos kokybės žuvies produktų, įmonė šiemet aktyviai žengia į privačių prekių ženklų segmentą globaliu mastu.

REKLAMA
REKLAMA

PLMA parodos lankytojai „Vičiūnų grupės“ stende galėjo susipažinti su plačiu žuvies produktų asortimentu, pagamintu taikant moderniausias technologijas, bei sprendimais, pritaikytais individualiems prekės ženklams. Stendas atspindėjo įmonės įsipareigojimą inovacijoms, kokybei ir tvarumui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Parodoje „Viči“ stende buvo pristatytos išskirtinės jūros gėrybės, tokios kaip surimio lazdelės, krevetės, skumbrė, lašiša su trumais, taip pat Azijos virtuvės perlai – „Gyoza“ ir korėjietiško stiliaus koldūnai, „Xiao Long Bao“, Khinkaliai su mėsa ir habanero pipirais. Be to, lankytojai galėjo išbandyti naujoviškus užkandžius iš „Food Luck“ linijos bei skanėstus, pagamintus pagal autentiškas pasaulio virtuvių receptūras.

REKLAMA

Ką siūlo PLMA 2025?

PLMA parodoje dalyvavo daugiau nei 3 000 gamintojų iš 75 šalių. Renginyje pristatomi tiek maisto, tiek ne maisto produktai – nuo šviežių ir šaldytų gaminių iki buities reikmenų, kosmetikos ar gyvūnų priežiūros priemonių. Paroda struktūrizuota pagal teminius sektorius, kad lankytojai lengvai rastų dominančias sritis.

REKLAMA

Vienas iš svarbiausių parodos akcentų – „Idea Supermarket®“, kur pristatomos pažangiausios mažmeninės prekybos tendencijos, bei „New Product Expo“, siūlanti susipažinti su naujausiais produktais ir sprendimais.

Lietuvos vardas tarptautinėje arenoje

„Vičiūnų grupės“ dalyvavimas PLMA 2025 – tai ne tik įmonės plėtros žingsnis, bet ir visos Lietuvos maisto pramonės laimėjimas. Tai įrodo šalies verslų pasirengimą veikti pasauliniu mastu, siekti naujų partnerių bei kurti bendradarbiavimo ryšius su tarptautiniais mažmenininkais.

„World of Private Label“ (PLMA) – tai ne tik paroda, bet ir pasaulinė scena, kurioje formuojama privačių prekių ženklų ateitis. Džiugu, kad šiemet tarp naujovių kūrėjų ir lyderių šioje parodoje – ir „Vičiūnų grupė“.

Straipsnį parengė: „Vičiūnų grupė“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų