Pasibaigė tris mėnesius trukusios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) „LiMA Akademijos“ organizuotos verslumo pratybos, kuriose skirtingų mokslų krypčių studentai taikė savo akademines žinias verslo praktikoje, kurdami inovatyvius produktus bei nustatydami jų vertę vartotojams. Projekte dalyvavo savitarnos terminalų gamyba ir tinklų diegimu užsiimanti įmonė „TTN“ kartu su Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentais. Projekto globėjas – „Saulėtekio slėnis“.
„LiMA siekia ne vien apjungti marketingo srityje dirbančius specialistus, bet ir ugdyti jaunąją kartą, – sako LiMA direktorius Vytautas Gailevičius, – Kuo daugiau bus marketingo profesionalų, tuo bus aukštesnis ir bendras šalies verslo lygis. Tad šiuo projektu ir siekiame parodyti, kad marketingas – daugiakomponentė sritis, būtina sėkmingam verslui“.
Projekte dalyvavo skirtingų specialybių studentai: tiek studijuojantys verslo vadybą, marketingą, kūrybines industrijas, tiek būsimieji inžinieriai, programuotojai. Svarbiausias dalyvius jungiantis veiksnys – domėjimasis marketingu kaip įvairiapuse sritimi, apimančia daugiau nei reklama ar prekės logotipas. Projekto metu studentai susipažino su įvairiais tyrimais, pagrindiniais marketingo principais, įėjimo į rinką strategijomis. Studentai turėjo progą įsitikinti, kad verslo idėja ar produktas turi atitikti potencialų vartotojų lūkesčius tam, kad jiems būtų garantuota komercinė sėkmė.
„Universitetas noriai dalyvauja tokiuose projektuose ir siekia, kad jau antro ar trečio kurso studentai turėtų galimybę įtvirtinti savo įgūdžius atlikdami praktinius darbus, – sako projekto partnerio – VGTU Verslo vadybos fakulteto mokslo prodekanė Jelena Stankevičienė, – ir toliau prisidėsime prie panašių iniciatyvų – mums svarbu išugdyti ne tik išsilavinusius, bet ir gerosios verslo patirties turinčius specialistus“.
Pasak „TTN“ atstovės Živilės Šimkienės, verslui šis projektas – naujų darbuotojų atrankos galimybė, nes per kelis mėnesius galima įvertinti asmens potencialą bei motyvaciją dirbti kompanijoje. „Studentams, dalyvaujantiems tokiame projekte, padidėja tikimybė gauti darbo pasiūlymą, atsiveria daugiau profesinio augimo kelių“, – sako ji, pridurdama, kad dalyvavimas projekte šimteriopai pateisino įmonės lūkesčius.
„LiMA Akademija“ yra LiMA inicijuotas projektas, kurio pagrindinis tikslas – leisti jauniems specialistams, turintiems akademinių žinių, įgyti patirties versle. Dalyvaudami verslumo pratybose studentai prisideda prie visų verslo procesų, vykstančių nuo verslo strategijos kūrimo iki galutinio jos realizavimo. Projekto metu pagrindinis dėmesys skiriamas marketingo sričiai, akcentuojant jos vertę verslo procesuose. Tikimasi, kad pirmosios LiMA verslumo pratybos taps pavyzdžiu kitoms tokio tipo pratyboms ateityje